evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Gabriela Creţu, Ursus Breweries: „În următorii ani creșterea va veni, preponderent, în zona de valoare”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Duminică, 11 Iulie 2021 18:37
||
Interviu cu Gabriela Creţu, vicepreşedinte de vânzări al Ursus Breweries. Ursus Breweries este, de câţiva ani, liderul pieţei; cifrele arată că vindeţi cel mai bine – un merit al tuturor departamentelor companiei. Ce ar mai fi de îmbunătăţit în departamentul de vânzări ? Da, suntem lider de piață și ne mândrim cu asta, iar această realizare se datorează strategiei noastre, dorinței noastre de a ne pune amprenta asupra categoriei berii și nu în ultimul rând eforturilor ...

Leszek Wacirz, Country Manager, Nestlé România: „Investim în produse mai gustoase, mai sănătoase și în susținerea comunității”

Scris de Cristi Badescu Publicat Marți, 08 Iunie 2021 14:57
||
Nestlé România a raportat o creştere de 3,5% a cifrei de afaceri în 2020. Este un rezultat mulţumitor, bun sau foarte bun, ţinând cont de particularităţile anului?În România, rezultatele financiare pentru 2020 au fost în concordanță cu cele obținute la nivel global, cu o creștere organică de 3,5% susținută de complexitatea portofoliului de pe piața locală. Acest lucru a permis compensarea evoluției negative a categoriilor din sectorul out-of-home, dar și a investițiilor ...

Ana-Maria Pâslaru, Managing Director al Unilever SCE: „Principalul avantaj competitiv al Unilever SCE este echipa”

Scris de Maria Luiza Bădescu Publicat Luni, 10 Mai 2021 10:26
||
Ați revenit în România, la Unilever South Central Europe, după trei ani petrecuți la conducerea Unilever Baltics. Cum a fost experiența baltică? A fost o perioadă minunată, mai ales din punct de vedere al învățămintelor pe care le-am dobândit, dar și al experienței. Cred că diversitatea culturală este, într-adevăr, ceva ce trebuie prețuit foarte mult. Întâlnim foarte multe naționalități în cele trei țări baltice. La un moment dat eram în organizație 10 naționalități diferite, ceea ...

Tatiana Cimpoeșu, Vicepreședinte Agricola: „Deschidem drumul către Next Level în România pe zona cărnii de pasăre”

Scris de Cristi Badescu Publicat Luni, 12 Aprilie 2021 15:08
||
Cu ani în urmă se spunea despre carnea de pasăre că este cea mai ieftină proteină animală. Mai este ­valabilă şi astăzi această idee? Probabil știați că Bill Gates scria pe blogul său acum doar câțiva ani un articol cu titlul „De ce aș crește ­găini” în care descria cu entuziasm și cu argumente soluția pentru salvarea de foamete a lumii a treia, afirmând că Fundația Melinda Gates „pariază pe pui”. La rândul ei, Melinda ...

Mircea Turdean, Director General, Farmec: „2021 va fi un an bun şi pentru Farmec, şi pentru piaţa românească”

Scris de Maria Vaschi, Carol Popa Publicat Miercuri, 10 Martie 2021 06:56
||
Cum a fost anul 2020 din perspectiva businessului?Mergând cronologic, am început anul 2020 cu planuri normale de dezvoltare și cu un buget normal. Totul s-a dat peste cap, pentru că a intervenit criza și a trebuit să adaptăm tot ce proiectasem. Efectele crizei au apărut la sfârșitul lui februarie, începutul lui martie, ceea ce ne-a dus în lipsă de predictibilitate pe de o parte, dar în adaptabilitate, pe de altă parte. Am dezvoltat rapid ...

Stejara Pircan, Vicepreședinte eMAG: „Vom duce eMAG Genius la peste 4 milioane de SKU-uri în ofertă”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 10 Februarie 2021 09:53
||
Cum vă simțiți ca manager, după anul 2020? Sunt extrem de mulțumită! Mi s-a confirmat, o dată în plus, cât de puternică este echipa eMAG. Cred că suntem norocoși că avem alături oameni foarte buni, foarte competitivi și dornici să facă lucruri noi și să învețe. Au fost și momente grele, însă cumva, chiar dacă nu am mai fost la birou, am reușit să ne susținem mult unii pe ceilalți. A fost o surpriză foarte ...

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România: Sunt absolut încrezător în conceptul de business și în modelul cash&carry

Scris de Cristi Badescu Publicat Miercuri, 09 Decembrie 2020 14:59
||
În primul rând, felicitări pentru preluarea funcției de CEO al Metro, cred că este o mică încărcătură emoțională la revenirea în țară după câțiva ani petrecuți în afară, dar tot în compania Metro. Cum ați regăsit piața românească a bunurilor de larg consum și, în special, zona de comerț cu bunuri de larg consum, la revenirea în țară?Este o plăcere și o onoare să mă întorc la cârma unei organizații unde am crescut. Sunt ...

Frank Wagner, CEO Lidl România:„Matematic vorbind, ne putem plasa pe primul loc în retail în 2020”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 10 Noiembrie 2020 16:48
||
Unul dintre efectele surprinzătoare ale pandemiei a fost creșterea explozivă a vânzărilor discounterilor în 2020. Cum explicați acest fenomen în general și ce particularități are în cazul Lidl?Creșterea vânzărilor la începutul pandemiei a avut la bază fenomenul de panică alimentară, o reacție emoțională pe care au avut-o consumatorii când s-au confruntat cu incetitudinea situației la nivel mon­dial și au vrut să își facă provizii cumpărând produse în cantități foarte mari. Acest lucru a dus ...

Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs, Ursus Breweries: „Vom vedea niște revoluții în ceea ce privește modul de ambalare a produselor”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 10:40
||
Ce schimbări a adus pandemia în derularea proiectelor Ursus Breweries? Am învățat din mers cum să facem față cât mai bine acestei situații, punând înainte de toate siguranța angajaților noștri, a partenerilor și a consumatorilor. Măsurile de siguranță luate ne-au ferit de situații critice în fabrici și depozite, care au continuat să lucreze în schimburi, în timp ce echipele noastre de vânzări au asigurat munca pe teren. O parte din echipa care deservea instalațiile de ...

Inovalabel produce șervețele umede dezinfectante / antibacteriene ambalate individual, cu brandingul clientului

Scris de Cristi Bădescu Publicat Marți, 29 Septembrie 2020 14:39
||||
Principalul furnizor de soluţii în domeniul etichetelor din România, Inovalabel s-a adaptat vremurilor diversificându-şi activitatea şi a început, recent, fabricarea de şerveţele umede ambalate individual. Produsele au diverse formule, nu sunt comercializate direct de compania ieşeană, iar ambalajele permit branduirea cu logoul clientului.Labeling Innovation Partner al Clubului de Retail 2020, Inovalabel va contribui la siguranţa şi confortul participanţilor la eveniment cărora le va distribui noile produse, desigur branduite Club Retail.Despre noua iniţiativă şi ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 6 din 19

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by