evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Arman Sutbayev, Mars România: „Extindem portofoliul cu pachete de snacking sub 200 de calorii”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 15 Iunie 2022 12:18
||
Interviu cu Arman Sutbayev, Market Head Mars RomâniaMars este un gigant alimentar cu operațiuni pe cinci continente. Care este importanța pieței românești în cadrul afacerilor globale Mars? Într-adevăr, Mars Inc. este o companie multinațională, structurată pe regiuni și țări grupate în funcție de piața de consumatori și afaceri. Ca organizare, Mars România face parte din Mars Multisales Europa - unitatea de business pentru Europa Centrală. Cu siguranță, România este o piața importantă, este o oportunitate ...

Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România: „2022 vine cu provocări de business diferite de anii anteriori: inflație și costuri mari”

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Miercuri, 11 Mai 2022 14:28
||
Înainte de toate, felicitări pentru preluarea conducerii filialei din România a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume! Aceasta este o triplă premieră: sunteți prima doamnă care conduce operațiunile Nestlé România, primul român care deține această funcție și este prima oară când echipa de conducere a Nestlé România este în întregime locală. Ce sentimente aveți în legătură cu această situație? Mulțumesc frumos pentru aprecieri, este într-adevăr o mare onoare și responsabilitate ...

Mihaela Hoffman, Coca-Cola HBC România: „Noua divizie ne ajută să operăm ca o companie specializată de cafea și premium spirits”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 08 Aprilie 2022 11:34
||
Interviu cu Mihaela Hoffman, Business Director Coffee & Premium Spirits, Coca-Cola HBC România   Mihaela Hoffman a preluat poziția de Business Director în categoria Coffee & Premium Spirits din cadrul Coca-Cola HBC România. Din noul rol, ea va coordona consoli­darea portofoliului de cafea și băuturi alcoolice premium. Rolul Mihaelei este unul strategic, contribuind semnificativ la consolidarea poziției Coca-Cola HBC drept furnizorul de băuturi cu un portofoliu complex, care acoperă ocaziile de consum ce apar pe ...

Victor Răcariu, Glovo: „Produsele grocery dețin un procent de 20% din totalul livrărilor Glovo”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 08 Martie 2022 17:15
||
Cum arată anul 2021 în cifre pentru Glovo? Care a fost dimensiunea businessului în România, ca cifră de afaceri, număr de comenzi, grad de acoperire? Cu ce număr mediu zilnic de livratori au fost atinse aceste valori? Piața de food delivery în România a cunoscut o creștere accelerată, iar în ultimii trei ani a avut un avans atât în volume livrate (de aproape 15 ori), cât și în valoare. La finalul anului 2021, Glovo a ...

Nawaf Salameh, Președinte Fondator Grup Alexandrion: „Globul pământesc are 248 de țări, aceasta este piața noastră”

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 03 Februarie 2022 16:29
||
Care considerați că vor fi cele mai importante provocări pe care le va oferi anul 2022 Grupului Alexandrion? Dar cele mai importante oportunități?   Creșterea prețurilor la energie și materie primă pune o presiune mare asupra tuturor producătorilor, din toate domeniile. O altă mare provocare în industria noastră este lipsa reglementărilor. În România consumul de băuturi alcoolice este nereglementat, necontrolat, iar această situație produce haos. Nu se ține cont de restricțiile de vârstă pentru consumul ...

Vlad Ciuburciu, Director General Vascar: „2022 va fi un an dur și provocator din perspectiva businessului“

Scris de Maria Luiza Bădescu, Carol Popa Publicat Vineri, 10 Decembrie 2021 13:20
||
Vascar a obținut în 2020 – deși a fost un an cu multe provocări – o creștere de 13% a businessului. Cum a fost anul 2021 și ce rezultate se conturează pentru acest an acum, înainte de deschiderea sezonului pentru vânzările de Sărbători?   Epidemia de Covid 19 a schimbat multe, ne-a luat pe toți prin surprindere și ne-a forțat să facem schimbări majore pe toate planurile. Bineînțeles, sunt modificări importante și în ceea ce ...

Valentin Botea, Lagardere Travel Retail: Linia de business Inmedio va trece prin mai multe transformări de identitate

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 16 Noiembrie 2021 11:49
||
Lagardere Travel Retail este un operator de magazine axate pe satisfacerea nevoilor oamenilor în mişcare. Efectele pandemiei au lovit în plin şi în aceste segmente de shopperi, cu impact asupra rezultatelor din 2020: -17% la cifra de afaceri, reducere abruptă a profitului (totuşi, profit net!). Cum aţi perceput, din interiorul companiei, anul trecut?   În fața provocărilor de anul trecut, cea mai importantă direcție pentru noi a fost protejarea oamenilor, fie că ne referim ...

Grigore Horoi, preşedintele grupului AGRICOLA: „Cresc enorm costurile, dar AGRICOLA nu face rabat la calitate la nici unul din produsele sale”

Scris de Maria Luiza Bădescu, Carol Popa Publicat Luni, 11 Octombrie 2021 16:19
||
După un an 2020 în care închiderea HoReCa a dat peste cap toate planificările de producție, avem parte de un an 2021 în două viteze: una de recuperare, în primul semestru, alta de reorganizare, pe fondul unor costuri de producție în creștere continuă. Cum se vede anul economic 2021 din perspectiva companiilor Grupului AGRICOLA?   Din perspectiva AGRICOLA, anul 2021 a accentuat și mai mult lipsa de predictibilitate care a început să se manifeste de ...

Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România: „Suntem în curs de dezvoltare pe direcţia omnichannel”

Scris de Maria Luiza Bădescu, Cristian Bădescu Publicat Miercuri, 08 Septembrie 2021 13:36
||
Rezultatele multianuale arată o creştere solidă a afacerilor dm drogerie markt în România, în ultimii 5 ani: +118%, mai mult decat dublarea cifrei de afaceri, una dintre cele mai mari dinamici din retailul românesc de FMCG. Este o reuşită a întregii echipe, desigur. Dar care a fost factorul care a contribuit cel mai mult? Dezvoltarea din ultimii ani are la bază un cumul de factori. În opinia mea, pe lângă investițiile constante în extinderea rețelei ...

Irina Crăciunescu, fondatoarea grupui de companii DIANA: ‘‘Vom continua dezvoltarea pe trendul gourmet’’

Scris de Maria Luiza Bădescu, Cristian Bădescu Publicat Miercuri, 11 August 2021 12:23
||
În urmă cu 30 de ani, climatul de afaceri era difcil şi mai ales incert în România, dumneavoastră şi soţul eraţi foarte tineri, aveaţi două fetiţe foarte mici, totuşi aţi ales să înfiinţaţi o companie în loc să preferaţi siguranţa unor locuri de muncă. Cum vedeţi acum, cu ochii adultului, acea decizie și cum au primit-o părinţii dumneavoastră şi ai soţului? Irina Crăciunescu: Primul lucru care trebuie știut despre societățile comerciale apărute în România după ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 5 din 19

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by