evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Inovații in-store care transformă experiența shopperilor. Un interviu cu Ionut Vlad, CEO Tokinomo

Publicat Joi, 20 Aprilie 2023 10:10
||
Ne-am bucurat să te avem ca speaker la ultima noastră ediție TRADE MARKETING CONGRESS “Magnetism de brand”. Sesiunea ta s-a numit Trends and Retail-Tech Innovations. Care sunt sursele tendințelor din sesiunea ta? În primul rând, mersi pentru invitație! În prezent lucrăm cu branduri si retaileri din peste 50 de țări, unde Tokinomo Shelfobot este utilizat în sute de campanii. Acest lucru ne oferă acces la tendințele locale si internaționale. De asemenea, tocmai ce ne-am întors ...

Emanuel Constantin, director general Inovalabel: „Creşte cererea de soluţii sustenabile de etichetare”

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Luni, 10 Aprilie 2023 13:27
||
La mijlocul anului 2020, după aproape un sfert de secol de activitate, Inovalabel produsese peste 20 de miliarde de etichete. Câte aţi mai fabricat de atunci încoace? Întotdeauna, pentru noi, contează mai puțin numărul de etichete fabricate, mult mai importantă fiind valoarea adăugată pe care etichetele noastre o aduc produselor clienților. De obicei, cuantificăm rezultatele muncii noastre în număr de clienți mulțumiți, în număr de inovații introduse pe piață, de soluții oferite clienților la nevoile ...

Gaetan Pacton, Profi Rom Food: “Peste 1,2 milioane de utilizatori ai aplicaţiei Profi au sub 45 de ani”

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Luni, 13 Martie 2023 09:35
||
Interviu cu Gaetan Pacton, director general Profi Rom FoodÎntrebarea de început de an (şi de interviu): cum a încheiat Profi Rom Food anul 2022 în linii mari – cifră de afaceri şi profit EBITDA - şi cum se situează acestea în raport cu aşteptările ? Cifrele provizorii de care dispunem în acest moment arată că atât vânzarile, cât și EBITDA au fost peste nivelul bugetat. De exemplu, cifra noastră de afaceri din 2022 s-a ridicat la ...

Mircea Turdean, Director General Farmec: Marea provocare în 2023 - accesul la materii prime

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Joi, 02 Februarie 2023 18:32
||
Cum a încheiat compania Farmec anul 2022, în linii mari – cifră de afaceri, profit – şi cu ce sentimente intrați în 2023? Primul trimestru al anului 2022 a fost marcat de o schimbare a comportamentului de consum, pe fondul unei perioade de incertitudini cauzate de contextul macroeconomic, însă am reușit să recuperăm prin creșterea volumului de vânzări începând din Q2 și estimăm astfel o cifră de afaceri de 290 milioane de lei, în ușoară ...

Voicu Vușcan, Administrator Elit: „300.000 tone de mezeluri au produs fabricile Elit în 20 de ani”

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Miercuri, 07 Decembrie 2022 09:22
||
20 de ani este o vârstă frumoasă, inclusiv pentru o companie și un brand. La mulți ani! De la ce anume vine numele Elit? Mulțumim frumos pentru urare și pentru invitația de a povesti cititorilor revistei Piața povestea brandului Elit. Numele Elit a reprezentat pentru noi, din prima zi, o promisiune pe care am respectat-o încă de la momentul lansării primului produs. Ne-am propus să facem mezeluri de excepție, pe care orice consumator să le ...

Gabriela Creţu, Vicepreşedinte de Vânzări, Ursus Breweries: „Am absorbit 31% din creşterea costurilor de producţie”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 17 Noiembrie 2022 17:29
||
Cum a fost sezonul estival 2022 în raport cu sezonul estival anterior, dar și cu așteptările pe care le aveați? Pentru noi a fost un sezon bun, în contextul pieței actuale. Vorbim de o creștere a cotei de piață în continuare, ceea ce s-a manifestat în mod deosebit în perioada sezonului estival. Creșterea cotei de piață, atât în volum cât și în valoare, s-a manifestat pe toate palierele: mainstream, premium și super premium; atât în ...

Radu Timiş Jr., CEO Cris-Tim: „Brandurile puternice se construiesc pe constanță”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Marți, 11 Octombrie 2022 10:59
||
Interviu cu Radu Timiş Jr., CEO Cris-Tim Cris-Tim a încheiat anul 2021 cu rezultate bune, dacă ne uităm la cifre și la dinamica față de anul 2020: +9% la cifra de afaceri, +71% la profit net.Vorbim de o rată de profit net strict pe Cris-Tim, care este compania care distribuie, vinde și dezvoltă marketingul pentru toate businessurile din grup. Mai sunt și alte companii în grup, datorită cărora rezultatul este și mai bun față ...

Vincent Arnault, Carrefour România: „Principala provocare în achiziții este și va fi prețul”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 07 Septembrie 2022 15:34
||
Interviu cu Vincent Arnault, Director Achiziții Carrefour România.După o pandemie globală ce a afectat major lanțurile de aprovizionare pentru rețelele mari de retail, acum un război declanșat în estul Europei afectează la fel de mult zona de achiziții. Ce impact are acest război, dar și sancțiunile impuse Rusiei, în departamentul de achiziții Carrefour? Într-adevăr, contextul actual este caracterizat de un grad ridicat de imprevizibilitate. Mai mult, acestui context i se adaugă și inflația, care ...

Marius Meleșteu, CEO Strauss România: „Cafeaua este un produs emoţional”

Scris de Maria Luiza Bădescu Publicat Miercuri, 10 August 2022 11:31
||
Interviu cu CEO-ul Strauss România, Marius Meleșteu.   Să bei cafea este una dintre cele mai stabile plăceri; oamenii vor bea mereu cafea. Din punctul acesta de vedere, businessul cu cafea pare nu doar foarte plăcut, ci şi sigur şi stabil, privit din afară. Dar cum îl apreciaţi dv., din interior ? Suntem extrem de norocoși să activăm într-o industrie care produce atâta emoție consumatorilor, o industrie curată, în care produsul suferă transformări minime și își ...

Lucian Trofin, CEO Eisberg România: „Cifrele mari au întotdeauna provocările lor”

Scris de Maria Luiza Bădescu Publicat Joi, 14 Iulie 2022 13:04
||
Eisberg România a raportat o creștere cu 18% a cifrei de afaceri în anul financiar 2021. Cât de mult a contribuit retailul la această creștere a încasărilor? Retailul a fost driverul principal în creșterea vânzărilor realizate de Eisberg în 2021. După cum știm cu toții, segmentul gastro a traversat o perioadă destul de dificilă cauzată de pandemie. Dar, cu puțin timp înainte de pandemie începuse să se manifeste trendul pe care îl numim „restaurantul de ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 4 din 19

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by