Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Business
Dorina Mutu, administratorul companiei Annabella Retail: „De 25 de ani cred în loialitatea consumatorilor față de operatorii locali”
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Joi, 03 Octombrie 2019 12:11
Sunteți mulțumită cu numărul actual de magazine Annabella?Da, sunt foarte mulțumită. Nu mai deschideți altele?Ba da, nu o să ne oprim aici. Suntem în continuă dezvoltare, dar o vom face treptat. Dorim să ne consolidăm rețeaua existentă, astfel că am început un nou proiect de rebranding pentru toate magazinele existente, pentru toate formatele. Formatul de bază este Annabella Standard, în care aţi deschis cele mai multe magazine în ultima vreme, dar mai operaţi ...
Stephane Batoux, Head of International la ETİ EUROPEAN FOOD INDUSTRIES: „Dulciurile viitorului vor avea mai puțin zahăr”
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 20 Septembrie 2019 15:51
Cum apreciați dinamica și potențialul pieței dulciurilor în România?Piața dulciurilor din România este dinamică, în mare parte creșterea din ultimii 5-10 ani venind din inovație. ETi are istorie în România, intrând pe piața de aici la sfârșitul anilor ‘90 cu brandul Puf. Ulterior, în 2014, grupul a decis să deschidă o fabrică la Craiova, însă majoritatea produselor de la Craiova erau dedicate exportului. În ultimii doi ani, ETi a lansat pe piața din România ...
Emanuel Constantin, General Manager, Inovalabel: „Era digitală schimbă faţa şi piaţa etichetelor”
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 09 August 2019 12:24
Ce proiecţii de dezvoltare a businessului are Inovalabel după inaugurarea noii fabrici pentru etichete? Fabrica nouă are în prezent o capacitate de producţie mai mare cu 20% faţă de anii anteriori. Capacitatea totală a halei din fabrica nouă este chiar mai mare și estimăm că o vom atinge în circa 3-4 ani după mutare. Avem două direcţii strategice de dezvoltare. Prima ţine de piaţa internă, piaţă pe care reuşim să obţinem o creştere a comenzilor ...
Robert Hellwagner, Selgros Cash&Carry: „Comercianții trebuie să se specializeze în a oferi ceva personalizat clienților”
Publicat Vineri, 12 Iulie 2019 15:01
Interviu cu Robert Hellwagner, CEO, Selgros Cash&Carry Selgros are o abordare modernistă în construcţia ofertei sale de produse proaspete. În majoritatea categoriilor remarcăm, alături de produsele tradiţionale preferate de români, prezenţa unor articole speciale – „pour les connaisseurs” – articole care se adresează unor cumpărători sofisticaţi, educaţi, poate pasionaţi de gastronomie sau care doresc să experimenteze. CEO-ul Selgros vorbeşte despre importanţa articolelor speciale, despre cum vede dezvoltarea anumitor sub-categorii de produse ...
1.000 Profi. Şi încă 1.400, repede
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Vineri, 14 Iunie 2019 13:18
Șase top manageri Profi vorbesc despre dezvoltarea, în continuare, a celei mai extinse rețele comerciale din România 1.000 de magazine reprezintă o premieră importantă în retailul românesc, iar performanţa Profi Rom Food stârneşte o anumită emoţie prin numărul în sine. Pentru profesionişti însă, o impresie puternică face mai degrabă declaraţia răspicată a CEO-ului Daniel Cîrstea: „Următorul nostru ţel este să devenim lider pe piaţa de retail la orizontul anilor 2023 - 2025, cu ...
Ionuț Ilie: „Avem tot ce ne trebuie ca să mutăm totul la următorul nivel de performanță”
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 12:59
Interviu cu Ionuț Ilie, General Manager, Divizia de înghețată Unilever SCE, despre integrarea Betty Ice și strategia pentru extinderea sezonului de consum al înghețatei Care este consumul de înghețată în România (acasă și on the go)? Ce tipare de consum întâlnim? Consumul de înghețată în România, dar și în regiune în general (și aici mă refer la Bulgaria, Moldova, Serbia) este relativ redus. Ca să vă dau câteva exemple: România 4,5 L/cap locuitor, Bulgaria ...
Georgiana Chiriac, MGC Topoloveni: „Produsele noastre anticipează nevoile shopperilor”
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Marți, 12 Martie 2019 16:14
Interviu cu Georgiana Chiriac, Sales Director, MGC Topoloveni Cum a fost anul 2018 pentru Bunătăți de Topoloveni? A fost un an greu pentru companie pentru că a început cu un incident care a afectat un segment important din business-ul nostru – fabrica de carne din cadrul complexului de 5 fabrici a ars în totalitate. A fost o provocare pentru companie să creștem cifra de afaceri în acest context. Ne-am bucurat de sprijinul partenerilor ...
Vlad Ciuburciu, director general Vascar: ”Ne asumăm această nouă direcție de business – Alege Natural. Fără E-uri”
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Joi, 30 August 2018 13:32
Vlad Ciuburciu, director general Vascar, consideră că piața de mezeluri se va schimba semnificativ în următorii cinci ani datorită orientării consumatorilor către produse de nișă. Vascar a lansat de curând platforma – Alege natural, Fără E-uri. Care a fost scopul lansării acestui concept? Ideea lansării noilor produse a venit din dorința de a oferi consumatorilor șansa de a se bucura de produse din carne cu un gust adevărat special și ingrediente 100% naturale. Este evident ...
„În logistică este crucial să reacționezi rapid și eficace când ceva neașteptat se întâmplă”
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Joi, 09 August 2018 09:18
Interviu cu Yann Belgy, director general ID Logistics România şi Polonia Piaţa serviciilor de logistică s-a dezvoltat foarte mult în România în ultimii 20 de ani, însă pare că încă mai are potenţial. Din ce zonă consideraţi că va veni această dezvoltare mai degrabă: din creşterea gradului de externalizare a serviciilor de logistică sau din creşterea – în volum şi complexitate – a operaţiunilor clienţilor? Într-adevăr, serviciile logistice s-au dezvoltat foarte mult în ultimii ani ...
Cris-Tim nu intră în jocul prețurilor mici
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Miercuri, 11 Iulie 2018 10:48
Interviu cu Bogdan Colea, Director Național de Vânzări al Grupului Cris-Tim Cris-Tim activează pe mai multe pieţe – mezeluri, lactate şi ready meals. Care este dinamica acestor pieţe? Principalul nostru business rămâne în continuare categoria de mezeluri, iar lactatele şi ready meals sunt într-o creștere accentuată. Investim în dezvoltarea celor două noi categorii din portofoliul nostru – lactate şi ready meals. Suntem la început de drum cu produsele lactate şi ne dorim să fim ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 2 din 13
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video