evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

+9% in FMCG in 2015

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 21 Octombrie 2015 21:57
In primele 8 luni din 2015, retailul cu bunuri de larg consum a inregistrat cea mai importanta  crestere din ultimii 7 ani. Calculele bazate pe date statistice, evolutia din prima parte a anului, dar si prognozele pentru ultimul trimestru arata ca, in 2015, piata bunurilor de larg consum ar putea inregistra o crestere de 9 procente pentru volumele de marfuri vandute.   In primele 8 luni ale acestui an, afacerile din comertul cu amanuntul au ...

Unde lucreaza cei mai productivi angajati din FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 10 Septembrie 2015 16:03
Cresterea de aproximativ 3,7 procente a industriei FMCG in Romania, in 2014, a fost considerata de majoritatea companiilor ce activeaza in acest sector semnalul de revenire pe crestere constanta a consumului. Pentru industria alimentara, cresterea a depasit 7 procente, pozitionand Romania pe locul 4 in topul cresterii consumului de produse alimentare, conform Eurostat. Din datele detinute de Eurostat, corelate cu informatiile centralizate de Comisia Europeana de la federatiile pa-tronale din industrie, din statele membre, ...

Who’s who in FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 21 August 2015 18:54
Aproximativ 400 de companii, monitorizate de revista Piata ca fiind principalii furnizori, retaileri, importatori si distribuitori de produse FMCG in Romania, au cumulat in 2014 afaceri totale de peste 22,5 miliarde euro (102,45 miliarde lei). Comparativ cu anul 2013, afacerile companiilor din aceasta industrie au inregistrat o crestere de 1,07% in lei, dar raportat la moneda euro, industria FMCG a inregistrat o scadere a afacerilor de 0,96%. Dincolo de diferentele de ...

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 08 Iunie 2015 19:05
574 magazine mari cu lacat in weekend?
Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica de aproximativ 1,1 milioane de consumatori, obisnuiti sa mearga la cumparaturi in weekend, ar putea fi obligati prin ...

5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 18 Mai 2015 20:39
5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG
Suma ramasa la consumatori din reducerea de TVA deschide noi oportunitati de crestere pentru producatori si retaileri. Cine poate beneficia de banii ramasi in buzunarele consumatorilor A mai ramas mai putin de o luna pana in momentul in care se va aplica o cota redusa de TVA de 9% la toate alimentele, bauturile nealcoolice si serviciile de alimentatie publica. Argumente pentru reducerea anticipata a TVA au fost sustenabilitatea, reducerea evaziunii, cresterea competitiei, ponderea cheltuielilor cu ...

Filierele falsurilor

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Aprilie 2015 18:03
Filierele falsurilor
Contrafacerile sau produsele falsificate ameninta tot mai mult pozitia produselor si a brandurilor originale in rafturile magazinelor, erodand credibilitatea acestora in privinta calitatii pe care o promoveaza brandurile afectate, dar si volumele de vanzari realizate cu produse originale. Am scris in revista Piata, in urma cu un an, un amplu articol dedicat importurilor paralele, un fenomen ce a proliferat in ultimii cinci ani pe baza fluctuatiilor de preturi si a promotiilor variate pe care un ...

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 16 Martie 2015 16:15
Rocada fiscala: sah mat la consum!
Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de fabricatie si va fi reflectata in mica masura in pretul la raft, in timp ce reducerea veniturilor nete prin aplicarea CAS si CASS va avea impact ...

In cautarea drumului spre crestere

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 11 Decembrie 2014 16:29
In cautarea drumului spre crestere
Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si  ambalaje noi sau catre noi metode de comunicare cu consumatorul. Trendul national/traditionalist va slabi in intensitate comparativ cu anul 2014, conform prognozelor oferite de 23 de manageri din companii aflate ...

Driverele e-commerce in FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 13 Noiembrie 2014 20:23
Driverele e-commerce in FMCG
Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul pietelor respective. Sunt numeroase motive pentru care piata locala a ramas in urma pietelor din vest in retailul online. Marile retele de ...

10 ani in industria FMCG

Publicat Marți, 07 Octombrie 2014 20:36
10 ani in industria FMCG
In luna octombrie 2014 se implinesc 10 ani de la aparitia primei editii a revistei Piata - publicatie dedicata exclusiv industriei bunurilor de larg consum. Luna de luna revista a monitorizat si analizat evolutiile din aceasta industrie pe cele patru segmente cheie – producatori, retaileri, importatori si distribuitori. Am fost martorii expansiunii retailului modern, al eliminarii taxelor valmale pentru produsele comunitare. Am observat si analizat cu atentie modificarea obiceiurilor de consum, generate de criza economica. ...
  • Prec
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 10 din 20

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața