evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Diana @Diana: „Cine continuă dezvoltă, nu se grăbește niciodată să marcheze profitul”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:26
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi?    Diana Ilie Crăciunescu, Director Comercial, Grupul de firme Diana: În general, când se vorbește despre moștenire, lumea se gândește la patrimoniul material. Compania pe care o primim noi de la părinții noștri are un patrimoniu material impresionant, într-adevăr. ­Patrimoniul spiritual al familiei noastre este însă cel mai important lucru și el traversează mai multe generații de oameni ...

Radu Jr. @Cris-Tim: „Cris-Tim va fi cel mai mare producător român de alimente”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:17
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi?   Radu Timiş Jr., Director Comercial, Cris-Tim: Pentru mine și fratele meu, Ștefan Timiș, Cris-Tim nu reprezintă doar un business – reprezintă viaţa noastră, motivaţia noastră, şi dorinţa noastră de a face performanță într-un mediu de business foarte competitiv. Am crescut odată cu acest business, l-am iubit de la bun început şi ne-am dedicat întru totul dezvoltării sale. Pe ...

Ioana @Boromir: „Boromir, la a treia generaţie, o să ajungă o companie multinaţională”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:08
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi? Ioana Boromiz, Director Marketing, Boromir: Voi începe prin a spune că în spatele grupului Boromir este munca de 25 de ani a cinci oameni mari, fondatori, şi a 1.800 de angajaţi care au crezut în inovaţie şi calitate. Vorbesc despre părinţii mei, Boromiz Constantin şi Boromiz Maria, de unchii mei, Frîntu Gheorghe şi Boromiz Gheorghe şi, nu în ...

Schimbarea la faţă a pieței FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 06 Decembrie 2018 13:49
||
Produsele destinate unui stil de viaţă sănătos înregistrează creşteri de două cifre şi aduc modificări importante atât în portofoliile furnizorilor, cât şi în category managementul magazinelor.   Adoptarea unui mod de viaţă sănătos nu mai reprezintă un moft. Din categoriile de produse alimentare, cele mai dinamice 15 categorii pe segmentul BIO au înregistrat creşteri în volum de peste 100% în primul semestru din 2018 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unei analize realizată ...

Driverii anului 2019 în FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 08 Noiembrie 2018 13:26
||
Alimentația sănătoasă, economia de timp și digitalizarea vânzărilor și a serviciilor in-store sunt principalii noi driveri ai pieței bunurilor de larg consum, apăruți ca urmare a schimbării profunde a stilului de viață. Consumatorul este pe zi ce trece mai exigent, mai informat, mai selectiv. Piața bunurilor de larg consum este în permanentă schimbare, pentru a satisface aceste exigențe. Apar tot mai multe tendințe de consum determinate de stilul de viață coti­dian, cu puțin timp liber ...

100 de ani în FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 02 Octombrie 2018 15:09
||
Ce rol şi cât de importante erau bunurile de larg consum pentru economia românească în 1918? Cum a evoluat industria locală de bunuri de larg consum în raport cu alte industrii, dar şi în raport cu alte ţări europene? Centenarul României Mari este un prilej de rememo­rare a celor mai importante momente istorice sau economice din trecutul oricărui brand, oricărei industrii, oricărui domeniu de interes. Cu atât mai mult, un istoric al etapelor parcurse şi ...

Greu de colectat

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 11 Septembrie 2018 13:12
||
Pentru a doua oară în ultimii doi ani, legislaţia privind deşeurile de ambalaje se modifică. OUG 74/2018 readuce în prim plan ambalajul reutili­zabil. Valoarea de schimb pentru ambalajul reutilizabil stabilită prin ordonanţă este derizorie! Pentru doar 50 de bani per ambalaj, puţini consumatori vor returna sticle goale! Borcanele au fost scutite de la reutilizare, în urma lobby-ului puternic făcut de Ministerul Agriculturii.    Producătorii de băuturi alcoolice şi nealcoolice, dar şi retailerii, sunt companiile ...

Topurile rentabilităţii în FMCG 2018

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 09 August 2018 10:10
||
Producătorii și intermediarii domină partea superioară a topurilor privind rentabilitatea afacerilor. Retai­lerii și-au îmbunătățit considerabil rentabilitatea financiară, cu o medie de peste două procente față de anul trecut. În companiile de intermediere și în cele de distribuție, angajații au avut cele mai mari contribuții la cifra de afaceri realizată în 2017. Rentabilitatea angajaților crește odată cu dimensiunea companiei. Excepție fac angajații din companiile medii, cu afaceri cuprinse între 50 – 100 de milioane de lei. ...

Topurile industriei FMCG 2018

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 11 Iulie 2018 11:28
||
Cele mai importante 100 de companii din industria FMCG luate după cifra de afaceri realizată anul trecut au cumulat afaceri totale de 24 de miliarde de euro, respectiv 107,29 miliarde lei, cu 6,5 miliarde lei mai mult decât în anul anterior.   Cele 475 de companii, monitorizate de revista Piața ca fiind principalii furnizori, retaileri, importatori și distribuitori de produse FMCG în România, au cumulat în 2017 afa­ceri totale de peste 146,58 ...

Se schimbă standardele de siguranță alimentară

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 11 Iunie 2018 13:01
||
Pentru a câştiga încrederea consumatorilor, producătorii şi retailerii sunt puşi în situaţia de a ridica singuri ştacheta nivelului de siguranță alimentară peste cel impus de reglementări şi normative. Actualele standarde și mecanismele de soluționare a sesizărilor nu sunt în măsură să ofere consumatorului un nivel optim de siguranță.   Tot mai multe incidente privind siguranţa alimentară sunt semnalate în reţelele de socia­lizare, o bună parte dintre ele trec însă neobservate sau sunt banalizate prin comentarii ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 6 din 20

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața