evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Mădălina Sava, Senior Client Service - Digital Specialist, Kantar – Insights Division: „Brandurile să îşi construiască scenarii legate de posibile riscuri”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Mai 2019 14:59
||
Cât de mare este posibilitatea ca un brand să fie atacat injust de un hater în social media? Orice brand poate fi atacat, just sau injust, în social media. Nimeni nu este în afara riscului, pentru că acesta vine odată cu libertatea exprimării. Cred că printre cele mai vulnerabile la astfel de atacuri sunt produsele despre care consumatorii presupun că sunt sănătoase. Cu cât aşteptările de la ele sunt mai ridicate, cu atât răsunetul vocii ...

Anca Zamfirescu, Nielsen: „Puterea cumpărătorilor crește în timp ce producătorii și retailerii pierd tot mai mult controlul asupra informației”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Mai 2019 14:52
||
Printre factorii esențiali care contribuie la dezvoltarea atitudinii de consumator expert în raport cu brandurile se numără globalizarea comerțului prin intermediul comerțului online și utilizarea pe scară tot mai largă a smartphone-ului, atât pentru achiziții din online, cât și pentru a comunica recenzii sau opinii în rețelele sociale sau direct pe platformele comercianților.   „Cei care folosesc mult internetul au scopuri foarte practice. Unul dintre ele este acela de a obține cât mai multă valoare ...

Julia Leferman, Berarii României: „Este nevoie de norme care să stabilească condițiile tehnice în care pot fi returnate ambalajele reutilizabile”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 16:27
||
Industria berii, alături de industria băuturilor răcoritoare şi a apelor minerale, au fost principalele sectoare vizate de OUG 74/2018 şi implicit de Legea 31/2019. Julia Leferman - Director General Asociația Berarii României – a răspuns revistei Piaţa referitor la modul în care berarii au recepţionat acest act normativ, dar şi referitor la lipsurile care nu permit în acest moment o colectare eficientă a ambalajelor din sticlă de la retaileri. Deşi nu se declară încântaţi de ...

Din nou e haos în ambalaje: Legea 31 schimbă tot și nu rezolvă nimic

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 16:05
||
Ambalajele reutilizabile din sticlă au dispărut rând pe rând de pe rafturi după apariția OUG 74, în iulie 2018. Mai puțin de 40 de repere din sticlă beneficiază acum de sistemul garanție-returnare. Legea 31/2019 pentru aprobarea OUG 74/2018 - prin care se modifică, între altele, regimul şi gestionarea deşeurilor din ambalaje şi se instituie sistemul de garanţie/returnare - a trecut prin Parlamentul României ca gâsca prin apă. Mai exact, parlamentarii au fost depăşiţi de complexitatea ...

ANPC contra FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 13 Martie 2019 15:56
||
Toate patronatele din industria bunurilor de larg consum au reacționat dur la maniera arbritrară în care este impus un text ambiguu de OUG pentru amenzi raportate la cifra de afaceri. „Vocea industriei FMCG” a răsunat mai puternic ca oricând la propunerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor de a modifica legislaţia şi a introduce sancţiuni raportate la cifra de afaceri prin intermediul unei Ordonanţe de Urgenţă. „Legea e prea dură pentru abateri minore. Trebuie să existe ...

Marius Pîrvu, Președinte ANPC: „O comisie va analiza și va decide sancțiunea, nu comisarul”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 13 Martie 2019 15:47
||
Conducerea ANPC consideră că dezbaterea publică pe proiectul de ordonanţă de urgenţă cu privire la modificarea legislaţiei privind sancţiunile aplicate în legislaţia specifică protecţiei consumatorilor a adus şi lucruri bune, prin cazuistica prezentată. Dar preşedintele ANPC, Marius Pîrvu, spune că se aştepta la mai multe propuneri constructive în această direcţie şi mai puţin la contestarea necesităţii unei astfel de ordonanţe. În cadrul consultărilor publice pe proiectul de modificare a Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 și a ...

CONTINUATORII - noua generaţie ce duce mai departe afacerile de familie ale antreprenorilor de succes ai anilor ´90

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:50
||
Printre toţi oamenii care visează cu ochii deschişi, adesea cu capul în nori, sunt şi unii care visează realist, cu picioarele pe pământ. Din visul lor pragmatic se naşte ceva bun şi pentru cei din jur – familie, angajaţi, parteneri de afaceri şi societate. Să-ţi realizezi visul e o fericire. Să creezi însă ceva care să dăinuie dincolo de tine, dar nu oricum, ci prin carne din carnea ta şi sânge din sângele tău, prin ...

Vlad @Vascar: „Nu există sumă pentru care aș vinde compania. Vascar este un membru al familiei noastre”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:36
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi?   Vlad Ciuburciu, Director General, Vascar: Am crescut odată cu această companie. Practic, de când am amintiri a făcut parte din viața noastră, e un membru al familiei. Dar am realizat cu adevărat complexitatea business-ului dezvoltat de mama mea abia în anii de școală generală.   Este ceea ce aţi visat în copilărie să deveniţi? Când eram mic, eram ...

Ciprian @Nordic: „Avem un plan de a ajunge la afaceri anuale de 100 de milioane de euro în food services, în şase ani”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:32
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi?    Ciprian Moldoveanu, CEO, Nordic Group: Nordic a fost întotdeauna un lider prin prisma inovaţiilor pe care le-a adus, dar şi prin prisma istoricului, a produselor pe care le-a importat. Pentru că mezeluri, brânzeturi şi alte produse din import se aduceau pe vremuri foarte greu, erau foarte multe bariere. Vrem în continuare să rămânem un jucător important, ne ...

Adina @Diana: „Prin compania Diana, părinții ne-au transmis ambiția și integritatea”

Publicat Luni, 11 Februarie 2019 15:29
||
Cum puteți descrie în câteva cuvinte „moştenirea” pe care aţi luat-o în primire de la părinţi? Adina Crăciunescu, Director Marketing, Grupul de firme Diana: Glumeam întotdeauna spunând că suntem nu două, ci trei surori la noi acasă: sora mea Diana, eu și, apoi, compania Diana. Ne-am despărțit numai pentru a merge la școală și, de o bună bucată de timp, suntem din nou împreună. Acum, mai puțin tatăl nostru, Dumitru Crăciunescu, fondatorul companiei, pe care ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 5 din 20

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața