Cont nou
Autentificare
Newsletter
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Instagram
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Ghid furnizori
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
CSR Excellence
NOI pentru România
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Premiile PIATA
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Club Retail
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Trade Marketing Congress
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Pagina principală
Business
Strategii de adaptare la criza economica
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 27 Iulie 2011 16:49
Consumatorii si-au reconsiderat relatia cu banul, in incercarea de a pastra cheltuielile gospodariei intr-un registru cat mai redus In ultimii doi ani, jucatorii din FMCG s-au apropiat mai mult ca niciodata de consumatori, in incercarea de a le surprinde sensibilitatile si asteptarile, de a le cunoaste preferintele, de a le intelege nevoile actuale si a le anticipa pe cele viitoare. Studiul realizat de GfK Romania pentru Piata FMCG Forum, eveniment desfasurat in perioada 2-3 iunie ...
ShopperTrends: Dinamica retailului si a comportamentului de cumparare
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 26 Mai 2011 21:07
Raportul ShopperTrends, realizat de Nielsen, dezvaluie elemente de interes pentru conturarea strategiilor de dezvoltare ale retailerilor Anul trecut, comertul modern si-a continuat ascensiunea, atat din punctul de vedere al implicarii cumparatorilor si bugetelor acestora, cat si ca extindere geografica, se arata in studiul ShopperTrends din 2011. Daca in 2009 in centrul atentiei au fost discounterii, in 2010 s-au remarcat supermarketurile, cu peste 40 de noi deschideri. Ca pondere a comertului modern ne asemanam cu polonezii ...
Cum vad cumparatorii relatia lor cu vanzatorii
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 20 Aprilie 2011 17:19
Un studiu realizat de ISRA Center Marketing Research, in exclusivitate pentru revista Piata, identifica perceptia clientilor asupra diferitelor aspecte ale activitatii personalului de vanzare din magazine Cercetarea, desfasurata in perioada 10 - 25 februarie 2011, a avut ca obiectiv principal investigarea relatiei dintre cumparatori - in viziunea acestora - si personalul de vanzari al magazinelor traditionale si moderne. O prima concluzie a sondajului este ca cei mai multi oraseni (77%) frecventeaza foarte des un anumit ...
Performanta magazinelor, in viziunea consumatorilor
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 18 Februarie 2011 17:46
Un studiu realizat de ISRA Center releva modul in care performeaza diferite formate de retail si care sunt directiile de imbunatatire a serviciilor prestate In editia precedenta a revistei Piata, am prezentat rezultatele unui studiu realizat de ISRA Center Marketing Research, al carui obiectiv principal a fost identificarea diferentelor de perceptie asupra magazinelor mici (de proximitate) si magazinelor mari (supermarket, hipermarket, discount). METODOLOGIA STUDIULUI Universul cercetarii: populatia din mediul urban cu peste 50.000 ...
"Sarbatorile vin ca un fel de "time-out" pentru romani"
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 17 Decembrie 2010 21:02
Interviu cu Oana Mirila, Qualitative Research Department Director, GfK Romania...
"Consumatorul este tot mai putin dispus sa faca stocuri"
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 17 Noiembrie 2010 14:40
Interviu cu directorul executiv al Visionwise Consulting, Carmen Patrascu...
"In 2010, chiar si aceasta ultima reduta, "acasa", incepe sa se clatine"
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 26 Octombrie 2010 22:56
Interviu cu Raluca Raschip, Consumer Tracking Director, GfK Romania...
Interviu cu Simona Potecu, Marketing Director, Kraft Foods Romania
Publicat Miercuri, 29 Septembrie 2010 01:01
Avem o strategie foarte clara in ceea ce priveste investitiile in cercetarea de piata, pe care le facem continuu, indiferent dedificultatile economice care pot aparea la un moment dat. Studiile de marketing au un rol important in colec tarea informatiilornecesare pentru a lua decizii pe termen scurt, precum si pentru astabili directiile strategice pe termen mai lung....
Interviu cu Alice Mihai, Business Development Director, ISRA Center Marketing Research
Publicat Marți, 03 August 2010 02:50
Cum s-a schimbat psihologia consumatorului in aceste vremuri dificile? Inca de la inceputul perioadei etichetate „criza" s-a vorbit despre un consumator mai vigilent, mai precaut si chiar pesimist. Consumatorul pe care il avem in fata noastra astazi exprima insa mult mai nuantat acest profil....
In perioadele de criza, unele reguli se rescriu. Interviu cu Codruta Berbecaru
Publicat Vineri, 25 Iunie 2010 01:53
Interviu cu Codruta Berbecaru, Market Research Manager, Heineken Romania. "Selectarea agentiilor se face in primul rand in functie de expertiza in domeniul cercetarii de piata. Este vital sa ai incredere ca la finalul investigatiei vei primi raspunsuri fundamentate in realitatea pietei si apoi sa actionezi pe baza lor."...
Prec
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Următor
Sfârșit
Pagina 10 din 11
INFO
COMPANII
Zarea rescrie istoria prin lansarea vinarsului ZAREA 1912 XO
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Noile napolitane Naty Exclusive cremă de lapte și glazură de cacao 180g - ediție limitată de Crăciun
Ficosota lansează noile capsule de detergent Savex Super Caps
Albalact dă sărbătorilor gust bun din Țara Moților
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2019
#156,
februarie
2019
#2,
Trendsetteri
2019