Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Business
Consumatorul roman si comportamentul lui de achizitie in 2013
Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2013 15:10
Consideratii generale despre comportamentul de achizitie al romanilor si strategii de optimizare a cheltuielilor Doua aspecte importante influenteaza comportamentul de consum al romanilor, acestea devenind din ce in ce mai pregnante in ultimii ani: - “permanentizarea crizei”, manifestata in primul rand prin scaderea veniturilor si nevoia de a controla mult mai bine felul in care folosesc banii - cresterea prezentei internetului in viata de zi cu zi a segmentului activ ...
Ce si cum mai comunica lanturile de farmacii
Publicat Joi, 17 Octombrie 2013 19:22
Pacientii au intotdeauna incredere in farmacisti; la urma urmei, ei sunt educati, acreditati si considerati experti in domeniul lor. Dar, acum ca in peisajul farmaceutic comunicarea continua sa evolueze, exista o voce din ce in ce mai puternica, pe care consumatorii o asculta in farmacie... si anume aceea a marketerilor. Oamenii sunt din ce in ce mai atenti in fiecare zi la informatiile primite in farmacii, inclusiv mesaje de marketing. Fie ca citesc materiale in ...
Ce se vinde cel mai bine in marile orase
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 17 Octombrie 2013 19:06
O analiza RetailZoom, realizata pentru revista Piata, releva care sunt cele mai bine vandute 15 categorii de bunuri de larg consum (valoric), in principalele 10 orase din Romania. Cercetarea a urmarit, pentru fiecare oras in parte, dinamica pietei totale de FMCG in primele opt luni din 2013 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, dinamica celor 15 categorii aflate in topul celor mai bine vandute produse, precum si importanta localitatii in vanzarile totale de bunuri ...
Marile lanturi de magazine pot schimba comportamentul de achizitie online
Publicat Miercuri, 25 Septembrie 2013 20:12
Produsele alimentare proaspete ar trece de bariera generata de neincrederea in calitatea, prospetimea si igiena garantate de un magazin online, daca acestea ar fi oferite de un retailer cunoscut. Un procent de 35% dintre utilizatorii de internet ar comanda online produse proaspete de la marii retaileri, fata de doar 2% cumparatori actuali, releva un studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta. Principalul avantaj perceput de cumparatori atunci cand fac cumparaturi online este economia de timp, ...
UPDATE: Cum a transformat tehnologia comportamentul media al consumatorilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 19 Septembrie 2013 18:46
Este important ca intre un brand si consumatori sa existe un parteneriat, iar cel mai potrivit mediu in care se poate realiza un dialog, de la egal la egal, este cel digital. In opinia consumatorului, cele mai intruzive trei medii de comunicare sunt reprezentate de SMS-uri, reclame TV si e-mailuri primite fara acordul lor. Marketerii au o parere un pic diferita, considerand ca pe langa SMS si e-mailing, bannerul online este cel de-al treilea element ...
Cum a transformat tehnologia comportamentul media al consumatorilor
Publicat Vineri, 13 Septembrie 2013 18:17
Daca in opinia consumatorului, cele mai intruzive 3 medii de comunicare sunt reprezentate de SMS-uri, reclame TV si emailuri primite fara acordul lor, marketerii au o parere putin diferita, considerand ca pe langa SMS si e-mailing, bannerul online este cel de-al treilea element din topul celor mai suparatoare medii de comunicare. Asadar, publicitatea online nu este atat de deranjanta pentru consumatori pe cat cred marketerii, se arata in studiul de piata desfasurat de Media Direction ...
Ce branduri au investit cel mai mult in publicitate: Top general si Top FMCG
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 02 August 2013 19:44
Agentia Initiative a realizat, pentru revista Piata, o serie de topuri privind investitiile in publicitate, la rate-card: un clasament al advertiserilor, in functie de sectorul de activitate, si altul al brandurilor. Daca in piata de FMCG, in 2012, categoria cosmetice si-a pastrat pozitia de lider, desi a reflectat un buget in scadere, brandurile Danone si Nivea fac schimb de locuri, dupa cum arata datele extrase din raportul anual Media Fact Book. Sursa: INITIATIVE ...
Marina Udroiu, GfK Romania: „Adevaratele oportunitati se vad doar daca le privim cu alti ochi”
Publicat Luni, 22 Iulie 2013 22:32
Marina Udroiu, Senior Research Consultant, GfK Romania (foto), a sustinut in cadrul evenimentului ESOMAR de la Bucuresti prezentarea “From Insight to Foresight”, care face referire la nevoia de identificare a unor oportunitat de crestere avand ca principal motor inovatia: atat la nivelul consumatorului, al produselor, cat si in retail. In toate timpurile, proorocii au fost la mare cautare. Darul prevestirii a fost apreciat intotdeauna de oameni pentru ca le anticipa viitorul si le arata ...
Piata de publicitate: 2012 vs. 2011
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 17 Iulie 2013 19:24
Potrivit raportului Media Fact Book, realizat de agentia Initiative, in 2012, piata totala de media a inregistrat o scadere de 2%, fata de 2011. Editia a saptesprezecea a raportului Media Fact Book scoate in evidenta atat transformarile pietei romanesti de publicitate in 2012, cat si perspectivele si tendintele pe 2013. Analiza reflecta faptul ca toate canalele media au fost afectate de scaderea in ultimii doi ani a investitiilor in acest domeniu, presa scrisa fiind cea ...
Président vs. LaDorna - mai mult decat rebranding
Publicat Luni, 08 Iulie 2013 18:32
De ceva vreme se deruleaza sub ochii nostri o campanie interesanta de rebranding initiata de compania Lactalis, prin care brandul local de telemea LaDorna se transforma in Président - un brand cu recunoastere internationala. Campania suscita interes nu numai din punct de vedere al procesului inedit de rebranding, in care Lactalis comunica frust consumatorilor ca: “numai numele se schimba, reteta ramane aceeasi”, dar mai ales prin motivele care stau la baza acestei decizii. ...
Prec
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Următor
Sfârșit
Pagina 8 din 13
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video