evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

#TheAlternativeSchool anunță câștigătorii Young Lions 2025

Publicat Luni, 17 Februarie 2025 21:50
||||
Șase tineri profesioniști din marcomm, câștigători ai competiției Young Lions, vor reprezenta România la festivalul – concurs Cannes Lions, având susținerea oferită de Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries. Cristiana Trifu & Mădălina Sandu (Digital), susținute de Raiffeisen Bank România, Alexandra Moisescu & Cătălina Manea (Print) și Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile (PR), susținuți de Ursus Breweries sunt cei șase talentați care vor reprezenta România la Cannes Lions, în urma clasamentului de la competițiile locale, ...

Studiu Ipsos: influencerii se bucură de un grad de încredere global de numai 15%, la fel de scăzut ca politicienii

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 10 Februarie 2025 14:55
||
Conform măsurătorilor realizate de asociațiile profesionale de profil, 31% din bugetele de promovare în digital ajung direct sau indirect la influencerii ce activează în social media . Conform platformelor de social media, investițiile brandurilor în promovarea pe aceste platforme cresc de la un an la altul cu peste 2,7%. Global Trustworthiness Ranking 2024 - un studiu global realizat de Ipsos în 32 de țări pe un număr de 23.530 de repondenți adulți arată gradul ...

Costi Vasile, Henkel Consumer Brands: ”Consumatorii din FMCG caută acum calitate și inovație, produse ușor de folosit dar și sustenabile în același timp”

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 17 Octombrie 2024 14:10
||
Interviu cu Costi Vasile, Head of Marketing Henkel Consumer Brands Henkel a lansat în septembrie o campanie adresată consumatorilor prin care marchează prezența de 30 de ani pe piața românească. Cum se vede din perspectiva departamentului de marketing transformarea consumatorului din România în cei 30 de ani? Henkel aniversează anul acesta 30 de ani de prezență pe piața din România, 30 de ani de când le oferim consumatorilor produse care au evoluat în același ritm ...

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 16 Mai 2024 03:31
||
Caroli Foods Group anunță lansarea unei noi campanii de brand pentru cârnații cabanos Caroli. „Omleta arde după cârnații Caroli“ este sloganul care va guverna noua campanie de comunicare dedicată exclusiv acestui produs pentru care compania ocupă poziția de lider pe piață în volum. „Totul a plecat de la ideea că un preparat simplu devine și mai gustos dacă i se adaugă produse de calitate. Cârnații cabanos Caroli sunt un produs cu tradiție, gustul consacrat de ...

Studiu United Media Services: Românii nu vor să plătească abonamente în rețele precum Facebook sau Instagram. 31% dintre consumatori preferă YouTube Premium

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 23 Noiembrie 2023 14:36
||
În contextul în care Meta a anunțat introducerea unui abonament plătit fără reclame pentru utilizatorii Facebook și Instagram, United Media Services revine pe piață cu un nou studiu cantitativ prin care analizează detaliat părerea consumatorilor despre abonamentele premium/plătite oferite în prezent de platformele de social media. Astfel, în urma acestuia, în general, rezultă că părerile cu privire la utilitatea abonamentelor premium sunt împărțite, iar oamenii cred mai degrabă că nu merită să plătească pentru unele ...

Tokinomo, startup tehnologic românesc de marketing in-store obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York

Publicat Luni, 02 Octombrie 2023 15:37
||
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită abordării creative. Shelfobot a transformat produsele Coca Cola într-o experiență captivantă și interactivă pentru clienți, cu rezultate remarcabile în vânzări.   Cu toate că am pornit ca un start-up românesc, pasiunea și inovația noastră au depășit granițele naționale, reușind într-un timp foarte scurt să extindem prezența Tokinomo în peste 50 de țări din întreaga lume. Această realizare demonstrează ...

Caroli a lansat o nouă campanie de promovare bazată pe povestea de dragoste dintre produsele proprii și pâinea tradițională

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 25 Septembrie 2023 13:18
||
Brandul Caroli a lansat pe 21 septembrie o nouă campanie de promovare a produselor sale, campanie axată pe legătura strânsă între pâinea tradițională și diverse sortimente de mezeluri. Mai exact campania promovează gustul și savoarea unui sandwich realizat din pâine prăaspătă și produse Caroli, într-un moment propice pentru susținerea vânzărilor – începutul unui an școlar. ”Brandul Caroli dă gust din 1994, iar gama variată de produse este savurată zilnic de numeroși români. Într-o lume unde ...

Adelina Din Ţurcanu, Head of Marketing, Pernod Ricard: “Festivalurile, puncte de referinţă în promovarea tendinţelor din piaţa de spirits”

Publicat Joi, 14 Septembrie 2023 18:57
||
Inerviu cu Adelina Din Ţurcanu, Head of Marketing, Pernod Ricard Cum apreciați rezultatele în vânzări din prima jumătate a anului? Ce așteptări aveți pentru rezultatele din sezonul estival?Vânzările sunt în linie cu așteptările și prognozele de a crește față de anul trecut. Pentru noi, la 1 iulie a început un nou an fiscal, în consecință am și închis un alt an de succes, în care am câștigat cotă de piață. În ceea ce privește ...

După urseroi în 2022, superoițele Profi vor să atragă micii cumpărători în magazinele Profi

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 24 August 2023 10:18
||
O gașcă de Supereroi blănoși este gata de acțiune și orice aventură le-ar aștepta, superoițele de la Profi sunt pregătite să-i facă față cu succes. Începând de astăzi și până pe 31 octombrie, superoițele, ale căror nume amintesc de zilele săptămânii, își vor face simțite superputerile. “Valul de iubire și răsunătorul succes generate anul trecut de aventurile urseroilor ne-au inspirat să le aducem micilor noștri clienți un nou prilej de bucurie,” declară Marta Krolikowska, ...

Divizia Retail Media a Schwarz Group a încheiat un parteneriat strategic cu The Trade Desk, companie specializată în marketing digital și publicitate online

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 26 Iulie 2023 14:43
||
Schwarz Media, unitatea de media pentru comerțul cu amănuntul a grupului german Schwarz, compania ce deține lanțurile de retail Lidl și Kaufland, a încheiat un parteneriat strategic cu The Trade Desk, o firmă americană de tehnologie publicitară specializată în marketing digital și publicitate online, conform gondola.be . Schwarz Media și The Trade Desk vor folosi magazinul online Lidl și Kaufland Marktplatz pentru a ajunge la consumatori și pentru a măsura succesul campaniilor publicitare digitale. ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 12

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața