REZULTATELE CAUTARII "fmcg"

819 rezultate gasite.
Pagina 1 din 41


Lideri în marketing şi comunicare – speakeri la „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a fmcg & retail MARKETING CONFERENCE
Miercuri, 29 Martie 2017, ora 18:16

O parte tot mai importantă a personalităţii oamenilor se reflectă în brandurile pe care le creează şi le re-creează zi de zi, ca şi în cele pe care le adoptă, ca orice consumator. Despre relaţia de interdependenţă dintre oameni şi branduri vor vorbi, la a cincea ediţie a conferinţei anuale de marketing organizată de Piaţa, personalităţi recunoscute...

1100 de elevi din București vor învăța despre nutriție prin programul Selgros: "Sănătatea începe din farfurie"
Marti, 28 Martie 2017, ora 16:58

Selgros Cash&Carry România împreună cu Chef Cezar Munteanu derulează pentru al cincilea an programul „Sănătatea începe din farfurie”, care aduce educația gastronomică în școli și contribuie la formarea unor obiceiuri de mâncat sănătoase. În perioada 28-31 martie 2017, 1100 de elevi din București participă la program și învată...

Sute de posturi noi în industria FMCG şi retail la târgul Angajatori de Top
Joi, 23 Martie 2017, ora 07:55

Şase mari retaileri şi alte şase companii producătoare din industria bunurilor de larg consum şi-au anunţat prezenţa la târgul de joburi Angajatori de Top ce va avea loc la sfârşitul acestei săptămâni la Sala Palatului în Bucureşti.  Această ediţie a târgului este structurată în 3 etape: prima s-a desfăşurat în 17-18 martie la...

Rebrandingul Billa: Carrefour introduce un nou concept de supermarket sub brandul Market
Luni, 13 Martie 2017, ora 21:24

Carrefour a inaugurat oficial astăzi, în Liberty Center, primul magazin rebranduit Market din cele 86 preluate odată cu compania Billa şi a introdus un nou concept de supermarket, în baza căruia vor fi remodelate toate magazinele Billa. Prin rebranduire, fostele magazine Billa oferă clienţilor lor o serie de avantaje:   preţuri mai mici la câteva sute de produse...

Congresul de Trade Marketing, ediţia a VI-a : In-store – New Story a prilejuit dezbateri privind conjugarea optimă între in-store, promoţie şi indicatori de performanţă
Joi, 02 Martie 2017, ora 17:55

În prezenţa reprezentanţilor celor mai importante companii din industria FMCG, reuniţi la In-store – New Story, ediţia a VI-a a Congresului de Trade Marketing, organizat de Piaţa, personalităţi marcante ale acestei industrii au prezentat în calitate de speakeri principalele tendinţe în domeniul activărilor in-store, precum  şi modul în care...

MBA – o poveste despre saltul trade marketingului la nivelul următor, la In-store – New Story
Joi, 23 Februarie 2017, ora 16:37

În prezenţa personalităţilor din retail şi FMCG reunite la In-store – New Story, ediţia a VI-a a Congresului de Trade Marketing , speakerii de top care au confirmat participarea vor aborda teme esenţiale , precum: ROI în trade marketing, rolul mecanismelor consacrate şi al creativităţii în creşterea eficienţei investiţiilor în trade...

Julia Leferman și Shachar Shaine au preluat luna trecută funcțiile de conducere în Asociaţia Berarii României
Luni, 20 Februarie 2017, ora 15:06

Asociaţia Berarii României şi-a desemnat în luna ianuarie o nouă conducere, în funcţia de președinte fiind ales Shachar Shaine, președintele companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), iar pentru funcţia de director general fiind numită Julia Leferman. Shachar Shaine preia funcția de președinte al Asociației de la Igor Tikhonov, președintele...

Stephane Batoux părăseşte Albalact după preluarea companiei de către Lactalis
Joi, 16 Februarie 2017, ora 16:09

Stephane Batoux  va părăsi compania Albalact pentru a prelua o poziție de conducere la nivel global într-o nouă organizație din FMCG. Stephane Batoux, un executiv de top in industria FMCG, s-a alăturat echipei de management a Albalact, ca director general, în iunie 2014. Stephane Batoux prelua, astfel, planurile de dezvoltare ale companiei de la Raul Ciurtin, la acea...

DESCRIERE
Marti, 14 Februarie 2017, ora 14:46

                 OAMENI şi BRANDURI fmcg & retail MARKETING CONFERENCE, ediţia...

Concepte inedite pentru experiente unice
Vineri, 10 Februarie 2017, ora 13:32

Frecvența și amploarea activărilor in-store cât mai spectaculoase este în creștere. Experiența plăcută la cumpărare devine factor de diferențiere între retaileri. La acest deziderat, diferenţiere, se ajunge prin creșterea vizibilității produselor în magazin, apelând la toate mecanismele pe care le avem la dispoziție: mobilier și accesorii de raft...

Promotiile in-store: intre ineficienta si profit
Vineri, 10 Februarie 2017, ora 12:54

Cu peste 70.000 de promoţii anuale derulate in-store de companiile din FMCG, lupta pentru loializarea consumatorului cere nu doar ingeniozitate, ci și soluții de implementare cu eficienţă dovedită În plină expansiune a comerțului modern, într-un mediu în care preţul dictează, ofertele speciale sporesc în diversitate, prin tactici menite să sensibilizeze...

Cum au crescut prețurile după 1 iulie 2015?
Joi, 09 Februarie 2017, ora 13:38

Preţurile produselor la raft sunt permanent punc­tul de atracţie al dezbaterilor privind industria alimentară, privind retailul modern versus cel tradiţional. Preţurile la raft au fost permanent în atenţia Consiliului Concurenţei, instituţia implicându-se activ în construcţia proiectului pilot monitorulpreturilor.ro. Nu în ultimul rând, preţurile la...

Valorificarea potențialului tinerilor angajaţi – provocarea anului 2017 în retail
Joi, 09 Februarie 2017, ora 12:46

Anul 2016 a adus retailul şi industria FMCG în ansamblu în topul angajatorilor din România. Creşterea înre­gistrată de acest sector, generată de creşterea veni­turilor şi modificarea obiceiurilor de consum, îi determină pe angajatori să recalibreze forţa de muncă necesară pentru fiecare componentă a lanţului economic. O cercetare comandată de...

Hochland România are un nou Director General
Luni, 06 Februarie 2017, ora 15:54

Hochland România , liderul pieței de brânzeturi din România, are un nou Director General. Începând cu 1 ianuarie 2017, Erik Hageleit s-a alăturat Grupului Hochland în calitate de Director General al companiei Hochland România.   "Sunt onorat să mă alătur Hochland România ca Director General și mă bucur să revin în...

SPEAKERI
Luni, 06 Februarie 2017, ora 15:44

   Lavinia Gheorghe, Personal Care Category Manager, Unilever SCE   Daniela Perjoc- Oprea,  National Trade Marketing Manager, Caroli Foods...

DESCRIERE
Luni, 30 Ianuarie 2017, ora 14:20

EDITIA a VI-a, 2 martie 2017, Hotel Hilton - Salon Le Diplomate IN-STORE NEW STORY   PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE...

Sylwia Piankowska este noul General Manager al GSK Consumer Healthcare România și Balcani
Miercuri, 11 Ianuarie 2017, ora 12:32

Sylwia Piankowska (foto) preia postul de la Helen Tomlinson, care a fost numită General Manager al GSK Consumer Healthcare Iberia. În noul său rol, Sylwia va conduce operațiunile companiei GSK Consumer Healthcare în 8 țări și o echipă de peste 100 angajați, cu obiectivul de a continua creșterea în regiune. Sylwia a acumulat o experiență comercială...

Lactalis mărește miza pe piața lactatelor și preia Covalact
Sambata, 17 Decembrie 2016, ora 23:46

Grupul francez Lactalis a preluat vineri producătorul de lactate Covalact printr-o tranzacție semnată pentru pachetul de acțiuni deținute de fondul american de investiții SigmaBleyzer. Reprezentanții fondului au purtat pe parcursul acestui an negocieri și cu  Danone și Muller pentru realizarea exitului de pe piața românească a lactatelor, dar negocierile cu cele două...

7 surse de adrenalină în FMCG & RETAIL în 2017
Miercuri, 07 Decembrie 2016, ora 11:03

Se încheie un an  2016  cu multe schimbări în industria bunurilor de larg consum,  un an tumultos în care atât iniţiativele private, cât și cele publice, şi-au pus amprenta în mod substanţial asupra evoluţiei pieţei, a reorientării consumatorilor, a strategiilor de dezvoltare. Analiştii bursieri, dacă industria ar fi cotată la...

UPDATE Premiile PIATA: declaratiile castigatorilor si cele 16 mici recorduri ale editiei 2016
Luni, 28 Noiembrie 2016, ora 17:10

Mai mult decât o festivitate de premiere a câştigătorilor, ediţia a XI-a a Galei Premiilor PIAŢA a reprezentat un omagiu adus excelenţei în domeniul bunurilor de larg consum de cei peste 150 de lideri ai industriei Retail & FMCG participanţi la eveniment. Opţiunile celor peste 800 de electori care au votat la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA au permis desemnarea a...



Special

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

Cum au crescut prețurile după 1 iulie 2015?

Preţurile produselor la raft sunt permanent punc­tul de atracţie al dezbaterilor privind industria alimentară, privind retailul modern versus cel tradiţional. Preţurile la raft au fost permanent în atenţia Consiliului Concurenţei, instituţia implicându-se activ în construcţia proiectului pilot...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2016


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii