Trade Marketing Congress - Martie 2016

DESCRIERE | REZERVARE LOCURI | SPEAKERI | CONTINUT SI GALERIE FOTO |

DESCRIERE



EDITIA a V-a, 10 martie 2016,
Hotel Hilton - Salon Le Diplomat

SCHIMBAREA
PARADIGMEI
 

 

PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE

09:00 - 09:30  Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă

09:30 - 11:30 Sesiunea 1: Promoţii cu valoare adăugată

 

Prea uşor şi prea des  promoţiile sunt reduse la simple avantaje de preţ. După anii de fetişizare a preţului şi după replicarea în serie a unor mecanisme consacrate, trade marketerii simt că este timpul pentru concepte noi, moderne şi, în acelaşi timp, sustenabile din punct de vedere financiar şi benefice din perspectiva valorii brandului.

 

Ce este de făcut pentru ieşirea din zona de confort a promoţiilor de preţ? Care este, de fapt, rolul corect al preţului în sistemul promoţiei?

Cum înţelegem noile  aşteptări ale consumatorilor de la campaniile instore? Cum îi surprindem plăcut?

Cum adăugăm valoare brandului prin concepte promoţionale ingenioase?

Cum articulăm promoţia pe profilul magazinului pentru a beneficia de întregul sprijin al partenerului şi pentru a asigura compatibilitatea cu shopperii acestuia?


11:30 - 12:15  Pauza de cafea. Business networking

12:15 - 14:15 Sesiunea 2Instore hot stories
 

Pe frontul comerţului cu amănuntul vizibilitatea produselor are un rol strategic. Cu arsenalul convenţional disputa se duce pentru ocuparea poziţiilor cheie din magazin şi pentru asigurarea superiorităţii numerice la raft. Trade marketerii au scris însă poveşti de succes prin proiecte instore care au ţintit uşurarea misiunii de cumpărare şi creşterea categoriei.

 

Unde se află graniţa dintre vizibilitatea productivă a brandului şi afişarea ostentativă?

Cum ne asigurăm soluţii moderne, suple pentru a ieşi în evidenţă la punctul de vânzare?

Ce facem pentru a-i facilita shopperului orientarea la raft şi alegerea produsului care să corespundă cel mai bine nevoilor sale?

De-a fir a păr despre proiectele de trade cele mai reuşite din punct de vedere al conceptului, mecanismului, implementării şi al rezultatelor.

 

14:15  Prânz. Business Networking 

 

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
 
- Networking  cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FCMG, managerii din agentiile de marketing , merchandising si research.

- Acces la toate dezbaterile si materialele evenimentului.

REZERVARI BILETE
 
VERONICA VADUVA
Client Service Manager
0741.278.651 / 0741.278.651
veronica.vaduva@piatatrade.ro

BENEFICII PENTRU PARTENERI

- Asocierea cu un eveniment de tinuta, organizat de reviste cu o buna reputatie si experienta in evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului in FMCG.

- Marcarea pozitiei partenerului in piata, in raport cu partenerii sai de afaceri din retail / productie, distributie, research, servicii de marketing, productie publicitara, merchandising si comunicare.

- Transmiterea unui mesaj catre partenerii de afaceri prin intermediul prezentarii si al expunerilor.

- Networking cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising si research.

Suportul pentru parteneriate va este oferit de:

MARIA BADESCU
Director Comercial
0724.041.571 / 0724.041.571 maria.badescu@piatatrade.ro

VERONICA VADUVA
Client Service Manager

0741.278.651 / 0741.278.651
veronica.vaduva@piatatrade.ro

CONCEPT
 
Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesionistilor din domeniu, activi in FMCG.

Abordeaza integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuand cu concepte si mecanisme si incheind cu implementarea, analiza si optimizarea campaniilor.

Eveniment interactiv, cu durata de o zi, format conferinta, structurat in paneluri de discutii. Fiecare panel cuprinde reprezentanti ai furnizorilor, retailerilor si specialistilor in servicii (marketing, merchandising, research).
OBIECTIVE

Cresterea eficientei actiunilor de trade marketing in FMCG.

Evidentierea tendintelor dominante in evolutia initiativelor de trade marketing.

TARGET

Marketing Manager / Director
Sales Manager / Director
Trade Marketing Manager
Brand Manager
Category Manager
National Key Account Manager
Director Comercial
Brand Manager / Procurement Manager
Merchandising Director

 

EVENIMENT 2015

 
TEME | GALERIE FOTO | SPEAKERI
 

PARTENERI PRINCIPALI


PARTENER GOLD


PARTENERI MEDIA