Piata Trade Expo - Bucuresti, 23 octombrie 2012 - World Trade Plaza

Descriere | Galerie foto |

Descriere

Obiectiv


Maximizarea castigului realizat impreuna de comerciantii traditionali, retelele locale si furnizorii de produse si servicii din industria bunurilor de larg consum
 

Concept


• Expozitie de produse, servicii si solutii de crestere a profitabilitatii destinate comerciantilor cu amanuntul de bunuri de larg consum.
• Expozitia reconstituie un magazin de proximitate, care prezinta oferte de produse si solutii de optimizare a sortimentatiei si a layoutului propuse de partenerii expozanti.
• In cadrul expozitiei sunt organizate workshopuri (sala special dedicata) pentru aprofundarea dialogului dintre furnizori si comercianti.
• In cadrul expozitiei sunt organizate tombole cu premii pentru comerciantii vizitatori.


Beneficii pentru partenerii expozanti

• Cresterea distributiei numerice in comertul traditional si local key accounts prin gasirea de noi parteneri.

• Feedback direct din partea comerciantilor.

• Fidelizarea clientilor din comertul traditional si local key accounts.

• Oportunitate de sampling.

• Oportunitate de prezentare in cursul workshopurilor.

• Networking cu furnizori si operatori HORECA prezenti la evenimentul „Achizitii in HORECAā€¯ , organizat simultan (in aceeasi locatie) de revistele Food & Bar si Modern Buyer.

 

 

Parteneri expozanti


Eveniment recomandat de


Parteneri media