Piata Trade Expo - Timisoara, aprilie 2011

Expozitia | Stiri | Galerie foto |

Expozitia

Inovatii, solutii speciale, parteneriate ferme - rezultatele Piata Trade Expo Timisoara 

 

Comerciantii traditionali din Timis si judetele invecinate, prezenti la evenimentul Piata Trade Expo Show organizat astazi, 12 aprilie la Pavilionul Expovest - Hotel Senator din Timisoara, au gasit solutii pentru cresterea profitului, au discutat cu reprezentantii companiilor expozante despre variantele de imbunatatire a sortimentatiei, despre organizarea expunerilor secundare pentru cresterea vanzarilor, au aflat modalitati de fidelizare a clientilor.

 

De asemenea, detailistii banateni au beneficiat de oferte speciale de la Tnuva, Hochland si de posibilitatea negocierii unor conditii comerciale speciale cu expozantii. 

 

Vizitatorii – comercianti profesionisti au avut sansa de a castiga cele 42 de premii in produse, oferite de partenerii expozanti in cadrul celor doua tombole.

 

Echipa Bunge Romania, formata din Florin Ciobota, Trade Marketing Manager si Mircea Tomestean, Manager Regional de Vanzari a prezentat comerciantilor traditionali intregul portofoliu de uleiuri vegetale Bunge: Floriol (de floarea soarelui, din germeni de porumb, Mediteran, Iod Protect, 90-60-90 si de masline), Unisol, Raza Soarelui, Ulvex si Rumen. Totodata, liderul categoriei de uleiuri comestibile Bunge, a prezentat comerciantilor traditionali diferite solutii de expunere a brandurilor in magazinele de proximitate, astfel incat sa fie cat mai vizibile si sa impulsioneze vanzarile. 

Expozitia de la Timisoara a fost apreciata ca “fructuoasa” de Florin Ciobota, obiectivul de crestere a distributiei numerice, a vizibilitatii si notorietatii brandurilor in zona de Vest, fiind atins. De asemenea, Bunge si-a consolidat parteneriatele cu firmele care se numara deja printre clientii companiei. 

 

Valentin Mostoghiu, National Sales Manager Hochland Romania, a anuntat, in premiera, cu ocazia evenimentului organizat de revista Piata, lansarea a doua promotii tip Promo Pack care constau in pachete cu doua bucati de branza telemea de cate 350 de grame fiecare si cadou, o caserola Hochland, disponibila in IKA si comertul traditional din 20 aprilie si promotia formata din doua bucati de cascaval, de 250 de grame fiecare, cu un tocator din lemn drept cadou, disponibila in magazine din data de 20 mai. 

“Promotiile de acest tip cresc vanzarile magazinelor cu 15-20%”, a declarat Valentin Mostoghiu, care a prezentat, la Piata Trade Expo Show Timisoara intregul portofoliu Hochland, format din peste 70 de produse. De la eveniment nu a lipsit nici promotia "+50 grame Cadou", aflata in curs de derulare (7 martie-30 aprilie), valabila pentru cascavalul clasic si afumat Hochland.

 

Cu ocazia expozitiei, Wrigley Romania a promovat Skittles, brandul numarul unu in segmentul bomboane moi/gumate/jeleuri care detine, potrivit reprezentantilor companiei, o cota de piata de 20%. Compania a prezentat vizitatorilor mai multe gramaje de bomboane Skittles si pretul maximal cu care este recomandata comercializarea acestora. 

Pentru impulsionarea vanzarilor in comertul traditional, compania a expus cinci variante de standuri care cresc vizibilitatea sortimentelor Skittles: Standul Confections, Standul Skittles, Standul Podea, Standul Circular si Standul Cravata.

„Skittles este un brand cunoscut consumatorilor din Romania, cu 87% grad de notorietate in 2010. Sortimentele Skittles Fruits si Skittles Crazy Sour, ambele de 45 de grame au inregistrat, anul trecut, cele mai mari vanzari in categoria bomboane moi/gumate/jeleuri si detin primele doua locuri din top cinci categorie”, au precizat oficialii Wrigley Romania.

Bochemie Romania, filiala principalului producator de dezinfectanti, agenti de curatare de uz casnic si de agenti de protectie a lemnului si a materialelor de constructii din Republica Ceha, Bochemie A.S. a prezentat comerciantilor o serie de noutati: gama Savo Antimucegai extinsa cu produse dedicate suprafetelor mici, Savo Plus Gel, detergent universal dezinfectant, intr-un ambalaj ergonomic, usor de folosit, Savo Razant cu o formula noua, performanta pentru desfundarea tevilor. 

La standul Bochemie, detailistii vizitatori s-au putut familiariza cu noul design al produselor de curatare dedicate bucatariei, baii si geamurilor, au putut cere informatii despre performantele acestora. In premiera, reprezentantii Bochemie au prezentat vizitatorilor si gama Prosavon. Incepand cu luna mai, va fi lansat un Travel Kit care este compus din: servetele dezinfectante, gel dezinfectant si sapun antibacterial, toate sub brandul Prosavon.

 

Ca noutate, Agricola Bacau a adus carnatii Sticks in ambalaje premium, care fac diferenta la raft, Salamul de Sibiu Editie de colectie – cu sampanie si salamul Peles. “Am lansat pentru cei pretentiosi doua produse noi, unice pe piata - Salamul de Sibiu Editie de Colectie cu sampanie si Salamul Peles. Aceste produse ofera consumatorilor atat gustul unic al carnii de porc, cat si rafinamentul unor ingrediente speciale, precum sampania sau condimentele naturale,” a declarat Angelica Smil, directorul companiei Salbac SA, companie din Grupul Agricola Bacau.

 

Salamul de Sibiu Editie de Colectie - cu sampanie si salamul Peles reprezinta o premiera pentru piata romaneasca si au fost special create pentru momentele de sarbatoare, precum Pastele. Tot pentru Sarbatorile de Paste care se apropie, producatorul de carne si preparate din carne a prezentat comerciantilor traditionali un sortiment special, Jambonelul in cutie cadou. 

 

Standul Agricola Bacau a cuprins intreg portofoliul de produse: carne proaspata, semipreparate din carne, mezeluri si oua. Italnirea cu Agricola Bacau a fost o ocazie buna pentru comerciantii traditionali prezenti la eveniment sa stabileasca parteneriate cu compania, pentru ca, in zona, exista o cerere mare de produse romanesti.  

 

Eugen Dinsorean, Trade Marketing Manager Tnuva, a prezentat comerciantilor vizitatori noutatile din portofoliul de produse: marca Mariuca si gamele Slim - o  ,,inovatie absoluta pe piata produselor lactate din Romania” datorită continutului de inulina, potrivit reprezentantilor companiei - si Yoplait Fruit Extreme. 

Tnuva Yoplait Fruit Extreme este ultimul produs lansat pe piata de companie, o gama de iaurturi cu fructe formata din trei sortimente: capsuni, ananas si fructe de padure, toate cu un continut de 13% fruct. Sortimente vin in intampinarea preferintelor cumparatorilor care doresc mai multe fructe si mai consistente. 

 

Operatorii magazinelor de proximitate au gasit multe idei interesante si in categoria solutiilor speciale si a softurilor dedicate magazinelor de proximitate.  

 

Hyper Line Consult a asigurat partenerilor expozanti suporturi de calitate pentru expunerea produselor. In plus, comerciantii traditionali au avut posibilitatea sa vada "la lucru" o mare parte din gama de produse HLC – rafturi metalice, vitrine si rafturi frigorifice, cosuri pentru expunerile la casele de marcat, cosuri de cumpărături (de mana) si masa pentru casa de marcat si sa ceara informatii despre avantajele si beneficiile pe care le ofera vitrinele frigorice – consum de energie, dimensiuni, siguranta etc. 

 

Ca si la editiile anterioare, compania a oferit, celor interesati, reduceri consistente de preturi pentru toata gama de vitrine frigorifice folosita in expozitie.

 

MB Distribution si Spectrum Retail Software Solutions au prezentat vizitatorilor echipamente electronice Epson si solutia Sirius, dezvoltata ca aplicatie web.  Sirius este o aplicatie specializata destinata productiei, gestiunii si vanzarii pentru: firme cu specific panificatie, patiserie, cofetarie, lactate, branzeturi, carne si preparate din carne. Aplicatia este creata special pentru aceste domenii, oferind utilizatorilor un set de comenzi extrem de simplu, meniul fiind specializat pe fiecare domeniu-cataloage, gestiune comenzi, livrari etc, operatorul este asistat prin generare automata de informatii sau oferirea unei liste de selectie, menuiurile, butoanele sunt reduse numai la minimul necesar pentru ca operatorul sa execute cu cea mai mare promptitudine actiunile specifice.  

“Evenimentul Piata Trade Expo Timisoara a fost cel mai important eveniment de acest gen la care am participat. A fost o buna ocazie pentru noi sa stabilim parteneriate ferme, sa gasim noi potentiali clienti din zona de Vest”, au precizat reprezentantii companiei.  

 

Dor Bujor Padureanu, directorul general Magister Software, a prezentat in cadrul workshop-ului Piata Trade Expo, beneficiile pe care solutia de management a magazinelor - Magister SmartCash -, dezvoltata de companie, o aduce magazinelor de format mic. 

Printre avantajele principale ale softului se numara posibilitatea verificarii vanzarilor pe care le inregisteaza magazinul in orice moment al zilei, chiar si de pe telefonul mobil. Cu ocazia primei tombole, Magister Software a oferit ca premiu un pachet SmartCash. 

Vezi Galeria Foto AICI.

 

Parteneri expozanti


Parteneri media