Premiile PIATA - Octombrie 2010

Descriere | Regulament | Comisia de nominalizari | Candidaturi | Noutati | Galerie Foto | Castigatori |

Descriere

Industria FMCG isi alege liderii
Vezi cum te vad partenerii!

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, competitie anuala organizata de revista noastra si rezervata producatorilor, distribuitorilor si comerciantilor din retailul modern a ajuns la cea de-a V-a editie. Sunt lansate in concurs 41 de trofee, (fata de 38 la editia anterioara) destinate celor care accepta provocarea de a se inscrie in competitie si de a se supune evaluarii de catre comunitatea de afaceri, in demersul acesteia de a-si desemna campionii. Concursul de anul acesta are un format nou aducand in atentie trei noi Sectiuni, dar si un nou sistem de inscriere a candidaturilor.

Sectiunile noi din concurs sunt:
  Sectiunea VII Premiul pentru cea mai buna campanie de responsabilizare sociala din industria FMCG;
  Sectiunea VIII Premiul pentru cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum;
  Sectiunea IX Premiul pentru cel mai bun comerciant roman din retailul modern.

Premiul pentru cea mai buna campanie CSR din industria FMCG va incununa eforturile companiilor care au demonstrat spirit civic in ultimul an. Premiile rezervate companiilor romanesti vor acorda importanta similara investitiilor de capital autohton fata de investitiile straine in industria FMCG.

Cele 11 Sectiuni de premii sunt:
  Sectiunea I Premiul pentru cel mai bun produs nou
(9 premii pentru 9 grupe de produse)
  Sectiunea II Premiul pentru cea mai eficienta promotie
(9 premii pentru 9 grupe de produse)
  Sectiunea III Premiul pentru cel mai puternic brand
(9 premii pentru 9 grupe de produse)
  Sectiunea IV Premiul pentru cele mai moderne servicii de distributie si logistica
(1 premiu si 2 mentiuni)
  Sectiunea V Premiul pentru cel mai dinamic comerciant din retailul modern
(1 premiu si 2 mentiuni)
  Sectiunea VI Premiul pentru cea mai eficienta promotie organizata de un comerciant din retailul modern (1 premiu si 2 mentiuni)
  Sectiunea VII Premiul pentru cea mai buna campanie de responsabilizare sociala din industria FMCG (1 premiu)
  Sectiunea VIII Premiul pentru cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum (1 premiu)
  Sectiunea IX Premiul pentru cel mai bun comerciant roman din retailul modern
(1 premiu)
  Sectiunea X Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor
(1 premiu)
  Sectiunea XI Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern
(1 premiu)

Noutatea absoluta a editiei din acest an o constituie imbunatatirea sistemului de nominalizare a candidaturilor. O parte dintre nominalizari vor fi facute de o Comisie de nominalizari din care vor face parte reprezentanti ai elitei agentiilor de advertising, research si branding.

Se pastreaza si sistemul inscrierii voluntare a candidaturilor. Astfel, vor fi supuse votului candidaturi provenite atat in urma nominalizarii de catre Comisie, dar si ca urmare a inscrierii voluntare pe www.revista-piata.ro.

La fel ca la editiile precedente, si anul acesta procesul de vot va fi gestionat de o entitate neutra ce va pastra confidentialitatea rezultatelor. In acest an procesul de vot va fi coordonat de ISRA Center Marketing Research.

Gala Premiilor PIATA va avea loc pe 20 octombrie, la Marriott Grand Hotel, Grand Ballroom.

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum este o competitie organizata anual, incepand din 2006, de revista Piata si are ca scop promovarea performantelor, a performerilor, a modelelor de business de succes si, implicit, cresterea competitivitatii si ridicarea standardelor de performanta. Este singura competitie in care performantele jucatorilor din FMCG sunt evaluate de partenerii lor de afaceri.

Parteneri Media


Parteneri