Carrefour România a deschis astăzi un hipermarket în Shopping City Râmnicu Vâlcea

Joi, 07 Decembrie 2017, ora 13:13 | Vizualizari: 368

Astăzi a fost inaugurat Shopping City Râmnicu Vâlcea, primul centru comercial full concept din regiune, dezvoltat de NEPI Rockcastle, lider pe piața imobiliară de retail din Europa Centrală și de Est. După o investiție de 40 de milioane de euro, proiectul găzduiește o ofertă generoasă de peste 70 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de 27.900 metri pătrați, și generează peste 700 locuri de muncă pentru județul Vâlcea.

Alături de brandurile inaugurate de Shopping City Râmnicu Vâlcea, astăzi și-a deschis porțile și hipermarketul Carrefour, cu o gamă de peste 50.000 de produse, o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați și 300 de angajați, fiind astfel unul dintre cei mai importanți angajatori din oraș.

„Ne bucurăm să ne implicăm în viața comunității din regiunea Vâlcea cu cel mai nou şi inovator concept de hipermarket, în care locuitorii pot găsi într-un spațiu modern și prietenos tot ceea ce au nevoie, sub același acoperiș. Oferim o nouă experiență de cumpărături, dintr-o gamă de peste 50.000 de produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Nu lipsesc soluțiile inovatoare, atât pentru cei mari, cât şi pentru cei mici, precum locul de joacă special amenajat lângă <<CASA FAMILIEI>> sau case de marcat <<SELF CHECK-OUT>> pentru mai multă rapiditate, wifi gratuit în magazin și spații dedicate încărcării telefoanelor mobile de la acumulatori externi în zona specială de snacking, unde se pot relaxa şi unde pot beneficia de produse de fabricaţie proprie. De asemenea, punem la dispoziția vâlcenilor o paletă variată de servicii financiare simple și rapide, totul pentru o viață mai bună”
, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

 

 

„Așteptăm cu drag ca vâlcenii să ne treacă pragul și să se bucure de o experiență de shopping la cele mai mici prețuri. Suntem încrezători că vom fi pentru vâlceni destinația preferată de shopping pentru întreaga familie, punându-le la dispoziție o gamă variată de produse, printre care se află și articole de la producătorii locali. Ne dorim ca prin prezența noastră aici să contribuim la dezvoltarea regiunii, atât pe piața forței de muncă, cât și pe cea a retailului modern. În plus, pentru că se apropie sărbătorile de iarnă, venim în întâmpinarea clienților noștri. Astfel, până pe 10 decembrie oferim reduceri de 50% pentru toată gama de jucării. Reducerea va fi oferită sub formă de voucher, valabil doar în hipermarket la noi, la cumpărarea oricărui tip de produs, în perioada 11 - 31 decembrie 2017”, a adăugat Marius Vicol, Director de magazin Carrefour Râmnicu Vâlcea.



Shopping City Râmnicu Vâlcea este poziționat pe malul râului Olt, pe Strada Ferdinand, nr. 38A și este construit pe un teren de aproximativ 12 hectare, oferind aproximativ 1.000 de locuri de parcare ușor accesibile.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii