Magister Software a dezvoltat primele echipamente fiscale cu posibilitate de upgrade

Miercuri, 06 Decembrie 2017, ora 13:37 | Vizualizari: 161

În colaborare cu producătorii autohtoni de echipamente fiscale, Magister Software a dezvoltat primul pachet fiscal complet, produs integral în România și adaptat normelor metodologice aprobate recent prin HG Nr 804/2017.

Construită pornind de la noua versiune SmartCash POS 6, soluția propusă este omologată pentru distribuție pe baza vechii legislații a caselor de marcat, în două variante și include deja mare parte din funcționalitățile solicitate de noua legislație.

”Noua ofertă Magister permite tuturor utilizatorilor SmartCash achiziția noilor modele de case de marcat, beneficiind de firmware upgrade, în momentul reomologării pe baza noii legislații. Astfel, investiția noilor clienți în echipamentul fiscal este protejată, aceștia urmând a-l folosi în continuare, cu modificări minore, și după lansarea oficială pe piața a noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic”, se arată într-un comunicat al companiei.

Având în vedere termenul strâns stabilit de Guvern pentru înlocuirea vechilor case de marcat cu modele noi, achiziționarea din timp a noilor modele de imprimante fiscale și a soluțiilor software compatibile reprezintă o prioritate pentru toți retailerii care doresc să evite aglomerarea preconizată pentru jumătatea anului viitor, în condițiile în care schimbările legislative vor fi obligatorii pentru desfășurarea activității în retail”, recomandă dezvoltatorul platformei software SmartCash Retail Management System.

Actualizarea la cea mai nouă versiune SmartCash POS este disponibilă în mod gratuit pentru toți utilizatorii cu abonamente valabile la sistemul de actualizări al platformei.

Furnizorii de soluții specializate pentru retail avertizează că numărul ridicat al instalărilor într-un timp relativ redus poate reprezenta un factor major de risc pentru comercianți și le recomandă acestora să se pregătească din vreme, alegând case de marcat fiscale, cu posibilitate de upgrade.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii