Echipa de conducere a British American Tobacco România coordonează operațiunile grupului în regiune

Luni, 04 Decembrie 2017, ora 11:02 | Vizualizari: 429

România devine, în urma unor schimbări organizaționale, lider strategic în cadrul British American Tobacco pentru opt țări din sudul și sud-estul Europei și pentru Kosovo. În urma deciziei, operațiunile BAT din Bulgaria, Serbia, Albania, Macedonia, Kosovo, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Slovenia și Croația vor fi coordonate din România.  

 

Richard Widmann, noul director regional al British American Tobacco, va gestiona din București toate operațiunile ariei nou create. Cu o experiență de 15 ani în cadrul companiei, Richard are o imagine de ansamblu asupra operațiunilor BAT, trecând de la poziția de Director Comercial în Malaezia și în Americi la cea de Director de Marketing în Africa de Sud, iar în ultimii 4 ani îndeplinind rolul de Director General al regiunii Europa Centrală și de Est a British American Tobacco.

 

 „România este o țară importantă pentru British American Tobacco și de aceea, în ultimii 20 de ani, am investit constant aici, în fabrica de la Ploiești, în angajații noștri și pentru dezvoltarea întregii afaceri. Faptul că România a fost aleasă ca lider regional demonstrează atât potențialul său de creștere cât și angajamentul nostru ferm față de viitor”, a declarat Richard Widmann.

 

Începând cu 1 ianuarie 2018, Directorul General al British American Tobacco România, Gemma Webb, va prelua poziția de Director General al British American Tobacco Regatul Unit & Irlanda și responsabilitățile pentru Europa de Vest în domeniul produselor de nouă generație. Gemma s-a alăturat BAT în 2001 și, înainte de a veni în România în 2012, a ocupat o serie de funcții executive la nivel global.

 

 „În cei 6 ani în care am coordonat activitățile British American Tobacco în România am fost martora unor schimbări pozitive pentru companie și pentru România. În timpul mandatului meu, echipa din România aproape s-a dublat și a ajuns astfel la aproximativ 2.500 de oameni care, fără excepții, au avut rezultate uimitoare. Datorită tuturor acestor perfomanțe individuale și de echipă compania este astăzi lider în România, cu o cotă de piață de peste 55% ”, a spus Gemma Webb.

 

Noua structură de organizare a companiei va îmbunătăți alocarea resurselor și va eficientiza procesul decizional în țările și pentru categoriile de produse implicate.  

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii