[P] Vinuri însemnate pentru consumatorii români - Sigillum Moldaviae, noul brand lansat de VINCON ROMANIA

Miercuri, 29 Noiembrie 2017, ora 08:33 | Vizualizari: 865

VINCON ROMANIA, unul dintre cei mai mari producători de vinuri și vinars din România, lansează luna aceasta un nou brand pentru iubitorii de vin. Sigillum Moldaviae propune o gamă de vinuri cu denumire de origine controlată, care provin din podgoriile Huși, Odobești și Panciu, podgorii moldovenești recunoscute pentru vinurile de calitate.

 

 

Consumatorii preferă vinurile demiseci și demidulci

 

Lansarea noului brand completează portofoliul de vinuri VINCON ROMANIA și răspunde nevoilor consumatorilor români din cel mai mare segment de piață, mainstream. 

 

Conform Retail Audit Nielsen, 2017, în segmentul mainstream, cei mai mulți consumatori români optează pentru vinurile demiseci și demidulci. Astfel că VINCON ROMANIA vine în întâmpinarea consumatorilor cu o gamă alcătuită din patru sortimente care să corespundă preferințelor românilor: Muscat Ottonel demisec, Tămâioasă Românească dulce, Pinot Noir demidulce, Busuioacă de Bohotin demidulce.

 

Muscat Ottonel demisec este un vin proaspăt și echilibrat, cu arome de flori de tei și salcâm completate de note proaspete de citrice. Se servește la o temperatură de 8-10 grade și este ideal alături de o salată sau preparatele din pește sau carne de pasăre. Celălalt vin alb din gamă este Tămâioasa Românească dulce, faimoasă pentru savoarea și complexitatea ei. Se recomandă servirea la 10-12 grade alături de preparate mediteraneene sau deserturi.

 

Vinul roșu din cadrul Sigillum Moldaviae este un Pinot Noir demidulce, un vin catifelat, echilibrat, cu note fructate de cireșe negre accentuate de aroma discretă de vanilie. Servit la 16-18 grade se asociază, după preferințe, cu preparate din porc, vită sau oaie. 

 

Rose-ul, Busuioacă de Bohotin demidulce, este un vin savuros prin prospețimea notelor florale de trandafiri, busuioc și izmă. Acesta trebuie răcit până la temperatura de 10-12 grade și se poate asocia cu aperitive si deserturi.

 

 

Sigillum Moldaviae: garantul calității pentru vinurile din regiunea Moldova

 

Atât prin denumire, cât și prin design, Sigillum Moldaviae revendică tradiția vinului moldovenesc. Cu o etichetă simplă și elegantă sticla prezintă într-un mod accesibil principalele elemente căutate de consumator: soiul, proveniența vinurilor, zona geografică, harta podgoriilor moldovenești de unde provin vinurile. Contra-eticheta completează informațiile cu o serie de elemente care să ajute consumatorul să savureze corect vinul. Sunt prezente informații precum: temperatura de servire și sugestii de asocieri culinare.

 

„Zona Moldovei este vestită pentru podgoriile sale și de aceea ne-am dorit ca prin acest brand, încă din denumirea sa, să punem accent pe proveniența acestor vinuri. Prin Sigillum Moldaviae punem astfel în valoare auteticitatea și istoria regiunii Moldova. Podgoriile de la Panciu, Odobești și Huși, fiecare cu particularitățile sale, ne oferă vinuri aromate, savuroase și cel mai important, de calitate. Zona Huși, de exemplu, este renumită pentru soiurile Tămâioasă Românească și Busuioacă de Bohotin.” Nicu Mateescu, Director Producție, VINCON ROMANIA

 

Sigillum Moldaviae este un brand de vinuri însemnate, care își propune să vină în ajutorul consumatorului garantând o alegere sigură, un vin de calitate la un preț accesibil. „Când ceilalți caută, tu știi ce vrei. Sigillum Moldaviae- un vin însemnat.”

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii