Kaufland lansează oficial brandul propriu K vreau din România în preajma zilei naţionale

Marti, 28 Noiembrie 2017, ora 19:55 | Vizualizari: 922

 Kaufland lansează oficial  brandul propriu K vreau din România printr-o campanie cu evidentă  tentă folclorică ce o are în prim plan pe interpreta de muzică populară Maria Dragomiroiu  şi leagă evenimentul de lansare de ziua naţională a României. 

 

  Noul brand propriu K Vreau din România al retailerului Kaufland şi-a făcut simţită prezenţa în rafturi încă de la jumătatea lunii august, după cum scria site-ul Piaţa aici:  Kaufland testează la rafturi produse din noul brand privat  - „K- Vreau din România”. Pe parcursul ultimelor trei luni, Kaufland a extins oferta în mai multe categorii de produse şi a atras ca parteneri producători locali de diferite dimensiuni, dar care pot respecta condiţiile de calitate a produselor sub acest brand, aşa cum a scris revista Piaţa aici: Kaufland atrage noi furnizori pentru brandul său K Vreau din România.

 

K Vreau din România este o marcă proprie sub care Kaufland comercializează produse poziţionate "prim preţ" în categoria lor, dar cu parametrii nutriţionali de bună calitate. Ambalajele produselor K Vreau din România  au o grafică elaborată, în contrast cu designul minimalist utilizat pentru brandurile private de prim preţ ale retailerilor, iar logo-ul este amplasat central şi încorporează litera „K” cu aceeaşi formă grafică folosită de Kaufland pentru brandul propriu K Clasic.

 

În lista de producători se află atât companii de top din industrie cât şi producători locali. Astfel pentru preparate din carne, Kaufland a ales să coaboreze la acest proiect cu Aldis, Prodprosper, Reinert, Angst, produsele lactate sunt realizate de Simultan, Five Continents, Rarăul(Albalact), Teletext, iar pentru sucuri naturale furnizor este Mărul Argintiu, firmă din Fălticeni.

Pâinea, ambalată şi feliată, comercializată în patru sortimente, este fabricată de Oltina Impex Prod Com din Urlaţi, producător care livrează şi mălai K Vreau din România. Pambac  realizează făina în două sortimente, precum şi pesmet din pâine, iar GoodMills produce grişul.  

Singurele produse comercializate sub brandul K Vreau din România care nu sunt asumate de un producător, ci doar de un distribuitor (Grande Dolceria Galaţi) sunt sărăţelele, cozonacii, cornuleţele (3 variante), fursecurile şi biscuiţii spriţaţi; toate aceste produse poartă pe ambalaj menţiunea „produs în România”.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii