Philip Morris International începe producția de produse din tutun cu potențial de risc redus, HEETS, în fabrica din Otopeni

Luni, 27 Noiembrie 2017, ora 14:53 | Vizualizari: 930

În luna iulie a acestui an, Philip Morris International a anunțat că va investi 490 de milioane de euro pentru a transforma fabrica de țigări din Otopeni într-o unitate de producție a rezervelor din tutun care se folosesc împreună cu IQOS, dispozitivul revoluționar al Philip Morris care încălzește tutunul în loc să îl ardă. Mai mult decât atât, compania a precizat că această investiție presupune și crearea de 300 noi locuri de muncă, adițional celor peste 670 de angajați actuali ai fabricii.

 

 

Dintre fabricile care au început, în acest an, procesul de transformare din unități care produc țigarete în fabrici care produc rezerve din tutun pentru IQOS, fabrica din Otopeni este prima care a început producția. Fabrica din România va deservi mai multe piețe din Uniunea Europeană, dar și din Asia, unul dintre primele exporturi fiind către Japonia”, a declarat Herman Van Staalduinen, Operations Director Philip Morris România

 

Până la finalul anului 2018, Philip Morris International planifică să aibă o capacitate anuală globală de producție de aproximativ 100 miliarde de unități – HeatSticks.

 

 

Procesul retehnologizării fabricii din România a fost început anul acesta. În 2017, fabrica a trecut printr-o prima fază a transformării, care a presupus instalarea de echipamente tehnologice noi, cu ajutorul cărora a fost demarată o primă fază a producției. O altă etapă importantă în procesul de transformare a presupus recalificarea profesională a angajaților actuali, aceasta presupunând training-uri și schimburi de experiență la fabrica din Bologna și la centrul de cercetare și dezvoltare din Elveția, precum și training-uri locale. 

 

Până în 2020, în fabrica din Otopeni va fi finalizat procesul de transformare prin extinderea cu încă o secție de procesare a tutunului. Fabrica Philip Morris International din România este una dintre cele mai performante din ecosistemul Philip Morris International, aceasta beneficiind, de-a lungul timpului, de investiții constante în liniile de producție. 

 

Poziționarea fabricii în context geografic și performanțele acesteia demonstrate de-a lungul timpului sunt atribute ce au făcut firească decizia de a investi în România. Cei peste 3.7 milioane de utilizatori IQOS la nivel global și numărul în creștere continuă a celor care aleg această metodă de a consuma tutunul la nivel local nu fac decât să certifice viziunea pe termen lung pe care ne-am asumat-o, de a contribui la crearea unui viitor fără fum, în România”, a adăugat Branislav Bibic, Managing Director Philip Morris România.

 

De la lansarea pe piața din România, în noiembrie 2015, IQOS a înregistrat rezultate foarte bune, fiind primul produs de pe piața locală ce încălzește tutunul, având astfel potențial de reducere a riscurilor asociate fumatului. Dacă în 2016 IQOS a fost comercializat cu precădere online și în București, de la începutul acestui an IQOS este comercializat și în principalele 16 orașe din țară. IQOS va fi disponibil până la finalul anului în aproximativ 35 de piețe la nivel global.

 

 

Începând cu anul 2008, Philip Morris International a angajat peste 400 de oameni de știință și a investit peste 3 miliarde de dolari în cercetare si în dezvoltarea de noi produse. Rezultatele cercetărilor care au evaluat potențialul de risc redus al IQOS sunt foarte promițătoare, iar compania împărtășește în mod deschis metodologiile, stadiile studiilor, precum și concluziile lor, pentru a fi reexaminate și verificate independent de către terți.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii