Cătălin Samara va prelua conducerea departamentului de marketing al Carrefour după plecarea Andreei Mihai

Miercuri, 22 Noiembrie 2017, ora 20:05 | Vizualizari: 1288

 Andreea Mihai, directorul de marketing, comunicare, PR, solidaritate, dinamică comercială şi pricing al grupului Carrefour România, şi-a anunţat retragerea din companie. 

 Atribuţiile de marketing vor fi preluate de Cătălin Samara, care, ca şi Andreea Mihai, face parte din managementul Carrefour încă din 2001, anul intrării sale pe piaţa din România. 

 

Într-un anunţ oficial, Andreea Mihai a declarat: "De la finele lunii noiembrie, călătoria mea alaturi de Carrefour se încheie. După peste 17 ani de ritm intens şi pasionant, simt nevoia de o schimbare. 

De la primul magazin deschis în 2001 şi până azi, când Carrefour România are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) şi peste 17 000 de angajaţi, fiecare zi a reprezentat o nouă provocare. A fost o aventură superbă, în care am învăţat continuu. Am avut alături o echipă de oameni pasionaţi, o a doua familie şi cărora ţin să le mulţumesc enorm! În egală măsura, mulţumesc tuturor colegilor din marea familie Carrefour, unde spiritul este unic! Inovaţie, încredere, transparenţă, dinamism. Şi acest spirit face diferenţa. 

Plec cu un bagaj de amintiri extrem de frumoase. Le urez tuturor succes în continuare! "

 

În cei 17 ani de prezenţă în România, Carrefour s-a poziţionat ca promotor al preţurilor mici la produsele comercializate, proclamând încă din 2001 „Lupta cu preţurile”. De asemenea, a fost unul dintre pionierii implicării marilor companii în proiecte de responsabilizare socială, desfaşurând de-a lungul anilor zeci de campanii în direcţiile solidarităţii sociale şi protecţiei mediului.

 

Carrefour a construit o reţea de peste 300 de hipermarekturi şi supermarketuri, un magazin online şi două francize de retail, precum şi o reţea de magazine hard discount operate de Supeco, ajungând la o cifră de afaceri anuală de aproape 2 miliarde de euro şi o cotă de aproape 11% din piaţa de retail. Grupul Carrefour are peste 17.000 de angajaţi în România. Cu numai o săptămână în urmă, Carrefour a câştigat Marele Premiu la ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA, fiind votat de furnizori drept cel mai bun comerciant din România.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii