Daniel Bitere preia responsabilităţile de director de marketing în Grupul Agricola

Vineri, 17 Noiembrie 2017, ora 14:10 | Vizualizari: 971

Grupul Agricola are, începând de luni 20 noiembrie, un nou director de marketing: Daniel Bitere preia responsabilităţile după plecarea din companie a lui Carmen Gavrilescu.

 

 

Odată cu noua funcţie, Daniel Bitere preia un portofoliu complex, constituit din branduri şi produse foarte puternice - active în categoriile carne, preparate din carne, mezeluri, ready meals, produse pre-gătite şi semipreparate, ouă – precum şi o reţea proprie de magazine cu formatul de supermarket. Produsele „fanion” ale grupului sunt Salamul de Sibiu Agricola şi Puiul Fericit. Anterior senior brand manager la Salbac, Daniel Bitere a contribuit mult la creşterea cotei de piaţă a Salbac la 20% pe segmentul de crud-uscate şi la instalarea Salamului de Sibiu Agricola în poziţia de lider de piaţă cu o cotă de peste 50% în segmentul său.

 

În ultimii zece ani, în care Carmen Gavrilescu a fost director de marketing, grupul Agricola s-a dezvoltat în principal pe calea inovaţiilor de produse. Este perioada în care au apărut Puiul Familist, Puiul Antistres, Puiul Fericit, gama Uşor de Gătit, Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, a fost relansat Salamul de Sibiu produs de Salbac, devenit lider de piaţă detaşat. Companiile din cadrul grupului s-au poziţionat ca trendsetteri în domeniile lor de competenţă, asumându-şi şi rolul de "creatori de poftă" prin produsele realizate şi prin comunicarea către consumatori.

 

Corespunzător, cifra de afaceri a grupului Agricola s-a dublat, de la 350 milioane lei în 2008 la aproape 700 de milioane lei pentru 2017. De asemenea, Agricola a luat iniţiativa şi a condus demersurile pentru obţinerea certificării Indicaţie Geografică Protejată - IGP – pentru Salamul de Sibiu.

 

După retragerea de la Agricola, Carmen Gavrilescu a ales să se dedice unor proiecte personale în domeniul consultanţei de business.

 

Într-un comunicat de presă al grupului se arată: “Brandul AGRICOLA în momentul de față este unul puternic; scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare specifici oricăror cercetări. E normal ca oamenii să-și urmeze visurile, iar noi, la AGRICOLA, prețuim oamenii cu viziune. De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe de marketing și comunicare valoroase. Prin urmare, avem în interior capabilitățile de asumare a coordonării activității de Marketing a companiilor grupului: Daniel Bitere a fost pănă astăzi Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri, este absolvent al Școlii de Marketing IAA, iar succesele în implementarea strategiei de marketing și comunicare din ultimii ani il recomandă pentru noua poziție, aceea de Director de Marketing”, a declarat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA.

 

“Pentru mine este un nou început, cu responsabilități crescute, dar care presupune și un teritoriu mai amplu și interesant de explorat. Sunt înconjurat de colegi și parteneri valoroși, am încrederea bordului companiei, iar ăsta este cel mai bun «combustibil» pe care il cunosc. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Evident, AGRICOLA înseamnă și emoție, pe care n-o ascund și cu siguranță va fi parte a comunicării noastre, alături de toate atributele raționale pe care brandul le asumă, iar consumatorii noștri le apreciază”, a mărturisit Daniel Bitere, Director de Marketing AGRICOLA.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii