Premiile PIAŢA ediţia a XII- a 2017 – Carrefour, Coca-Cola HBC şi Unilever sunt marii câştigători din acest an

Joi, 16 Noiembrie 2017, ora 00:22 | Vizualizari: 2823

Carrefour România a câştigat Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant, iar Unilever South Central Europe  şi Coca-Cola HBC România au obţinut, la egalitate de voturi, aprecierea retailerilor şi Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor la editia a XII- a a Galei Premiilor PIAŢA ale industriei bunurilor de larg consum, desfăşurată în seara de 15 noiembrie 2017 la Hotel Hilton în Bucureşti.

 

 

 

Lista completă a câştigătorilor premiilor şi menţiunilor şi procentajele de voturi obţinute  este publicată la finalul articolului.  

 

În cadrul Galei Premiilor PIAŢA ediţia a XII- a 2017 au fost premiate 27 de companii. Cele 50 de trofee PIAŢA disputate au fost atribuite pe baza voturilor exprimate de 758 de electori – 609 comercianţi independenţi, 17 manageri de achiziţii din Top 20 retaileri, 58 de directori de vânzări din Top 100 companii furnizoare şi 69 de directori de marketing din Top 100 companii din retail şi FMCG – fiecare alector având alocat un număr de voturi proporţional cu cota de piaţă a companiei pe care o reprezintă. Şi în 2017, procesul de vot a fost coordonat de ISRA Center Marketing Research, partenerul de specialitate al Piaţa, care a asigurat securitatea şi confidenţialitatea voturilor exprimate. 

 

Carrefour a mai câştigat, pe lângă Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din România, și premiul pentru cea mai eficientă promoţie a unui comerciant cu promoţia Trolii Mania şi o menţiune  pentru cel mai bun magazin din România, secţiune în care Carrefour Colentina a fost desemnat magazinul câştigător al menţiunii 1. 

 

Unilever SCE a obţinut un total de patru premii şi o menţiune. Pe lângă Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor din România, Unilever a  câştigat două premii pentru cea mai eficientă promoție- atât în categoria produse de îngrijire personală cât și în categoria produse de curățare și îngrijire a locuinței- și un al patrulea premiu pentru cel mai puternic brand în categoria îngrijire personală, pentru brandul Dove. Mențiunea a fost obținută în baza voturilor retailerilor pentru cel mai bun partener, categorie în care Coca-Cola HBC, companie cu care Unilever a împărțit ăn acest an Marele premiu pentru cel mai bun furnizor, a  obținut tot mențiune. Categoria ”Cel mai bun partener” a fost câștigată în acest an de  Ursus Breveries.

 

Cel de al doilea câștigător al Marelui Premiu pentru cel mai bun furnizor – Coca-Cola HBC – a câștigat la ediția a XII- a a Premiilor Piața patru premii și mețiunea 1 pentru cel mai bun partener. Pe lângă Marele Premiu, Coca-Cola HBC a mai câștigat premiul pentru cel mai bun produs nou ăn categoria băuturilor nealcoolice, cu produsul Coca-Cola Lime, premiul pentru cea mai eficientă promoție și premiul pentru cel mai puternic brand, ambele în categoria băuturilor nealcoolice.

 

Trei companii – Albalact, Cris-Tim și Ursus Breweries – au căștigat câte trei premii la ediția 2017 a Premiilor Piața, în timp ce Jacobs Douwe Egberts, Mondelez, Pepsico, Profi Rom Food și Selgros au obținut câte două premii, Kaufland a întrunit sufragiile furnizorilor pentru un premiu și o mențiune iar Cora – România Hypermarche, Lidl și Mega Image au obținut câte o mențiune.

 Între companiile premiate s-au mai aflat Covalact, Farmec, Henkel, Agricola, Strauss, Nestle, Bergenbier, MP Băneasa, Procter&Gamble, Macromex și Marathon.

Titlul de ”Cel mai bun furnizor român” a revenit companiei Cris-Tim, iar premiul pentru ”Cel mai bun comerciant român” a fost adjudecat de rețeaua de retail Annabella.

 

 

  Ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA a beneficiat de susţinerea celor mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Coca-Cola HBC, Farmec, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, ISRA Center, ArtMatch au fost Parteneri Principali, iar Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services au fost Parteneri Gold.   

 
 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii