După Kaufland, şi Coca Cola HBC anunţă că nu va exista un impact negativ asupra salariilor în companie după 1 ianuarie

Luni, 13 Noiembrie 2017, ora 21:26 | Vizualizari: 463

Jaak Mikkel, General Manager Coca-Cola HBC România,  a confirmat că nu va exista un impact negativ asupra angajaților și nu vor urma scăderi salariale. El a spus că decizia Coca-Cola HBC România este de a continua să dea dovadă de aceeași echitate, respect și transparență față de salariați şi a exprimat angajamentul ferm al companiei față de aceștia și față de piața din România. 

 

Jaak Mikkel a avut luni o întrevedere cu premierul Mihai Tudose, în care a prezentat impactul socio-economic pe care compania il are pe plan local. Managerul Coca-Cola HBC România a expus rezultatele recentului studiu de impact socio-economic, realizat de compania de consultanță Steward Redqueen, ce are la bază o metodologie elaborată de câștigătorul premiului Nobel pentru economie, Wassily Leontief. Studiul arată că prezența Coca-Cola pe plan local aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia românească. Această valoare este echivalentul a 0,3 puncte procentuale din Produsul Intern Brut (PIB) al României. Peste 50% din această valoare, generată de întregul lanț de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuția la bugetul de stat: 241 milioane de euro, ceea ce echivalează cu 0,8% din toate taxele încasate de statul român. 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii