Carrefour lansează o nouă campanie integrată ce ilustrează atmosfera internă din organizație prin intermediul unor povești reale

Luni, 13 Noiembrie 2017, ora 16:44 | Vizualizari: 321

Noua campanie de brand de angajator, „Lumea Carrefour”, își propune să arate ce înseamnă oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai mari și atractivi angajatori din retailul românesc și european. Campania vorbește despre diversitatea din organizație, despre spiritul ei proaspăt, despre mediul și condițiile de lucru, flexibilitatea, stabilitatea și dezvoltarea profesională de care se bucură cei care lucrează în organizație. Proiectul își propune să ilustreze atmosfera internă prin intermediul unor povești reale, declinate în cadrul unei campanii online și publicitate la metrou.

Campania a fost construită împreună cu oamenii din organizație: de la creionarea conceptului și până la sprijinul logisitic din magazine. Cu toții au oferit feedback-uri valoroase și idei de neprețuit, iar patru curajoși au ales să-și spună propria poveste:

•   

Ionuț, manager de magazin în supermarket


•   

Bogdan, coleg de bază la Decorațiuni și portarul echipei FC Carrefour


•   

doamna Gica de la brutăria Mega Mall


•   

Luis, cel mai tânăr roller din Carrefour


„Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!” este o campanie integrată, care se desfășoară cu precădere în mediul online, dar care include și un mix de canale de comunicare în magazine și publicitate la metrou (București – M1 și M2). Aici, poveștile sunt spuse într-un mod inedit prin intermediul unor benzi desenate. Spotul central care aduce toate poveștile la un loc, este disponibil aici.

Piaţa muncii din România a intrat într-o nouă eră. Angajaţii şi angajatorii au devenit parteneri. Carrefour aplică cu succes programe de retenție a angajaților prin instrumente precum reconversia profesională sau oportunitățile și beneficiile de care se bucură la tot pasul. Poveștile prezentate de colegii noștri în cadrul <<Lumea Carrefour>> sunt exemple personale care ne surprind plăcut și care merită toată admirația. Le împărtășim cu mare drag și îi invităm pe cei interesați de o carieră în domeniul retailului să ni se alăture. La noi, e ușor să-ți scrii povestea!”, a declarat Ana Krasovski, Director Resurse Umane, Carrefour România.
 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii