Farmec a dezvoltat o nouă gamă sub umbrela brandului Gerovital – H3 Hyaluron C

Luni, 13 Noiembrie 2017, ora 12:56 | Vizualizari: 310

 

Cele cinci noi produse de îngrijire a feţei din gamă au la bază Acidul Hialuronic pur şi lipozomal, în concentraţie mărită, precum şi Vitamina C, ambele ingrediente contribuind la estomparea semnificativă a ridurilor, la hidratarea şi regenerarea pielii.

În ultimii doi ani, subcategoria produselor antirid a înregistrat o creştere la nivel internaţional, aceasta având cea mai mare pondere valorică pe segmentul produselor de îngrijire a tenului în România, conform calculelor realizate pe baza datelor Nielsen.

Bazându-ne pe expertiza Gerovital, lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, am decis să dezvoltăm o nouă gamă în cadrul brandului Gerovital în care acidul hialuronic şi vitamina C sunt optim dozate, astfel încât pielea să îşi îmbunătăţească semnificativ luminozitatea, fermitatea şi elasticitatea în 10 zile. Suntem siguri că datorită eficienţei produselor, a modului elegant de prezentare şi a unui preţ extrem de competitiv, gama va câştiga aprecierea românilor”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.  

Noua gamă Gerovital H3 Hyaluron C a fost lansată pe piaţă cu 5 produse destinate îngrijirii tenului normal cu tendinţă de uscare şi se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 30-50 de ani.

Gama conține: Fiole cu Acid Hialuronic și Vitamina C, Cremă antirid de zi și de noapte, Cremă antirid contur de ochi și buze  și Apa Micelară Gerovital Hyaluron C.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii