64 de companii dau candidaturile fruntaşe care vor fi prezentate la Gala Premiilor PIAŢA

Miercuri, 08 Noiembrie 2017, ora 17:28 | Vizualizari: 682

Candidaturile din partea a 64 de companii au primit un număr de voturi care le plasează între primele în secţiunile lor de concurs şi vor beneficia la Gala Premiilor PIAŢA de atenţia cuvenită performerilor sezonului 2016 – 2017 în industria bunurilor de larg consum. Aşa cum se ştie, câştigătorii Premiilor PIAŢA sunt desemnaţi prin votul încrucişat: retailerii au votat pentru candidaturile depuse de furnizori, iar furnizorii pentru candidaturile retailerilor. Gala Premiilor PIAŢA va avea loc miercuri, 15 noiembrie, începând cu ora 19 la salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

 

 

La ediţia a XII-a a Galei Premiilor PIAŢA, vor fi prezentate candidaturile care, după numărul de voturi primite, formează „careul de aşi” în secţiunile de concurs în care este premiată o singură candidatură. La secţiunile în care sunt acordate mai multe trofee (premiu şi menţiuni), vor fi prezentate primele şase candidaturi, cele care au obţiunut cele mai multe voturi de la partenerii de afaceri. Astfel, aproape jumătate din cele aproximativ 130 de companii candidate la Premiile PIAŢA 2017 sunt „responsabile” pentru cele mai bine apreciate iniţiative. Toate candidaturile, precum şi materialele pentru susţinerea acestora pot fi vizualizate pe siteul competiţiei, în pagina CANDIDATURI 2017.

 

Ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA şi Gala festivă sunt organizate cu sprijinul celor mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Coca-Cola HBC, Farmec, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, ISRA Center, ArtMatch sunt Parteneri Principali, iar Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold.

 

Cele 50 de trofee PIAŢA puse în competiţie au fost atribuite pe baza voturilor exprimate de 758 de electori – 609 comercianţi independenţi, 17 manageri de achiziţii din Top 20 retaileri, 58 de directori de vânzări din Top 100 companii furnizoare şi 69 de directori de marketing din Top 100 companii din retail şi FMCG – fiecare alector având alocat un număr de voturi proporţional cu cota de piaţă a companiei pe care o reprezintă. Şi în 2017, procesul de vot a fost coordonat de ISRA Center Marketing Research, partenerul de specialitate al Piaţa, care a asigurat securitatea şi confidenţialitatea voturilor exprimate.

 

Câştigătorii ediţiei a XII-a a Premiilor PIAŢA vor fi anuntaţi, în premieră, în cadrul Galei din seara de 15 noiembrie şi, ulterior, pe website-ul competiţiei şi pe pagina facebook a platformei de comunicare B2B Piaţa. Ultimele locuri disponibile la Gala Premiilor PIAŢA pot fi rezervate pe siteul competiţiei.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii