27 de companii câştigă trofee la Premiile PIAŢA 2017

Miercuri, 01 Noiembrie 2017, ora 20:15 | Vizualizari: 795

Peste aproape două săptămâni, Gala Premiilor PIAŢA ale industriei bunurilor de larg consum va răsplăti cu premii sau menţiuni 27 de companii, cele care au fost desemnate câştigătoare prin voturile exprimate de 758 de electori - reprezentanţi ai companiilor din retail, producţie şi distribuţie, inclusiv comercianţi independenţi. Festivitatea de premiere va avea loc miercuri, 15 noiembrie, începând cu ora 19 la salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală. Unul din cei 27 de câştigători este pentru prima oară laureat al Premiilor PIAŢA.

 

 

Începută la 15 iulie, ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA a reunit 410 de candidaturi ale unui număr de aproximativ 100 de companii din FMCG şi retail. Toate candidaturile, precum şi materialele pentru susţinerea acestora pot fi vizualizate pe siteul competiţiei, în pagina CANDIDATURI 2017, iar câştigătorii ediţiilor precedente pot fi găsiţi AICI

 

Cele 50 de trofee puse în competiţie au fost atribuite pe baza voturilor încrucişate: retailerii (marile reţele internaţionale şi comercianţii independenţi) au votat pentru candidaturile depuse de producători şi distribuitori, în timp ce aceştia au votat candidaturile retailerilor. 

 

Numeric, cei 758 de electori care şi-au exprimat votul reprezintă 80% din cei 937 care au primit buletinele de vot personalizate şi securizate, distribuite de ISRA Center Marketing Research, partenerul de specialitate al Premiilor PIAŢA în ultimii opt ani, coordonatorul procesului de votare. Fiecare elector a avut alocat un număr de voturi proporţional cu importanţa în piaţă a companiei pe care o reprezintă. Din segmentul retailerilor au votat 17 manageri de achiziţii din Top 20 retaileri (aceştia cumulează 64% din totalul voturilor retailerilor), precum şi 609 de administratori sau şefi de magazin din comerţul tradiţional (aceştia cumulează 36% din totalul voturilor retailerilor). Din segmentul furnizorilor au votat, pentru candidaturile retailerilor, 58 de manageri de vânzări din cele mai mari 100 de companii, 69 de directori de marketing din Top 100 de companii din retail şi FMCG au votat pentru desemnarea câştigătorului la secţiunea rezervată campaniilor de responsabilizare socială.

 

Ediţia a XII-a, 2017, a Premiilor PIAŢA este organizată cu sprijinul celor mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Coca-Cola HBC, Farmec, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, ISRA Center, ArtMatch sunt Parteneri Principali, iar Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold.

 

Câştigătorii ediţiei a XII-a a Premiilor PIAŢA vor fi anuntaţi, în premieră, în cadrul Galei din seara de 15 noiembrie şi, ulterior, pe website-ul competiţiei şi pe pagina facebook a platformei de comunicare B2B Piaţa. Ultimele locuri disponibile la Gala Premiilor PIAŢA pot fi rezervate AICI.

 

Competiţia Premiile PIAŢA a fost creată în urmă cu 11 ani pentru a onora performanţele din sectorul economic cu cea mai intensă concurenţă şi cu cele mai consistente investiţii de capital, creativitate, inteligenţă şi pasiune, dar şi cu cei mai mulţi beneficiari finali – întreaga populaţie a României. Încă de la prima ediţie, Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă şi obiectivă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii