Cifra de afaceri a Nestlé România a crescut cu 13% în 2016 față de 2015, și cu 11% în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

Joi, 19 Octombrie 2017, ora 13:51 | Vizualizari: 895

”Printre principalele realizări ale Nestlé România în 2017 trebuie menționat segmentul de capsule de cafea Nescafé Dolce Gusto, acesta având o dezvoltare accelerată și semnificativă, fiind cel mai dinamic, cu o creștere de peste 20% în volum și valoare față de anul trecut. Totodată, Nestlé a lansat în România și alte produse de succes cum ar fi: JOE NOIR în categoria dulciuri, Nestlé Cheerios Oats Cranberry la cereale și NESCAFÉ 3în1 PICCOLINO, un produs inovator pentru gama 3în1: prima cafea 3în1 scurtă. NESCAFÉ 3în1 PICCOLINO marchează, de asemenea, o premieră pe piața de cafea din România, fiind prima cafea 3în1 scurtă și un concept dezvoltat integral în România”, se arată într-un comunicat al companiei.

Nespresso, divizia de lux a Grupului Nestlé România, va deschide un al treilea punct de vânzare până la finalul  lunii octombrie, în Bucureşti, în incinta Afi Cotroceni. Pe lângă linia de espressoare şi gama de cafea pentru acasă, destinate consumatorilor rafinaţi, pasionaţi de cafeaua de specialitate, divizia Nespresso operează în România şi linia Nespresso Business Solutions, oferind soluţii de cafea pentru companiile cu sedii de birouri şi pentru jucătorii din industria HoReCa de lux.

În anul 2016 Nestlé România a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de creștere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord). Creșterea este de 13% față de 2015, până la aproape 750 de milioane de lei. Nestlé a ajuns în 2016 la 770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro), cifră de afaceri.

Leszek Wacirz, CEO Nestlé România, a declarat: „Suntem foarte bucuroși să anunțăm că și în acest an Nestlé România a continuat să aibă o creștere sustenabilă, atingând un prag de două cifre. Știm că mâncarea nu este doar o sursă de nutriție, ci, mai mult de atât, ne aduce împreună ca prieteni sau familii, fiind o parte foarte importantă a culturii românești. Ne-am angajat să rămânem aici pe termen lung și să facem produse nutritive și de înaltă calitate, cu rețete la care lucrăm permanent cu scopul de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Credem în puterea produselor noastre și ne propunem să menținem tendința de creștere, atât până la sfârșitul anului, cât și pentru anul 2018, având valorile noastre și nutriția ca factori principali care ne ghidează în toate activitățile pe care le desfășurăm.”

La nivel global, Nestlé raportează:
•    2.6% creștere organică, 1.8% creștere internă, 0.8% creștere preț
•    Vânzările totale raportate au scăzut cu 0,4%, până la 65,3 miliarde CHF (9M-2016: 65,5 miliarde CHF), diminuate prin divizări nete de 2,6% (în principal datorită creării societății mixte Froneri) și a efectelor negative ale schimburilor valutare de 0,4%
•    Creșterea organică a fost de 0.8% în piețele dezvoltate și 5.1% în piețele în curs de dezvoltare
•    Ne confirmăm orientările de vânzări pentru anul 2017 și așteptăm acum o creștere organică pentru întregul an, care să se situeze în jurul nivelului perioadei de nouă luni.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii