Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase sunt disponibile în retail începând de astăzi

Miercuri, 18 Octombrie 2017, ora 22:33 | Vizualizari: 1161

Grupul Agricola a lansat oficial astăzi, 18 octombrie, cele două branduri de ouă funcţionale, Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, realizate la Avicola Lumina (Constanţa), unitate componentă a grupului băcăuan. În aceeaşi zi, noile produse au fost introduse la comercializare în magazinele proprii, Agricola, precum şi în 100 de supermarketuri Mega Image.

 

 

Poziţionate premium, cu un nivel de preţ cuprins sub cel al ouălor ecologice, şi adresate unor consumatori preocupaţi de o nutriţie sănătoasă, cele două branduri reprezintă o inovaţie care creează un segment nou în piaţa ouălor. Ouăle Ochioase au un conţinut ridicat de luteină (substanţă cu rol cheie în menţinerea sănătăţii ochilor), de aproximativ zece ori mai ridicat decât un ou obişnuit. Îmbogăţirea cu luteină este realizată pe cale naturală, prin furajarea găinilor cu lucernă. Ouăle Inimoase au un conţinut ridicat de acizi omega 3, necesari menţinerii sănătăţii inimii, îmbogăţirea fiind realizată tot pe cale naturală, prin hrănirea găinilor cu seminţe de in şi de struguri. Aportul de luteină şi omega 3 prin intermediul ouălor este important întrucât corpul omenesc nu poate produce aceste substanţe.

 

Noile produse beneficiază de ambalaje speciale, care constituie încă un factor diferenţiator, cutii din carton închise de un manşon glisant care asigură integritatea produsului şi oferă producătorului posibilitatea de a comunica beneficiile funcţionale ale produsului. Fiecare cutie conţine 8 ouă.

 

Toate detaliile despre noile produse, la care se lucrează din 2012, vor fi disponibile într-un amplu interviu realizat cu directorul Avicolei Lumina, Vasile Bunduc, pe care îl vom publica în cursul săptămânii viitoare.

 

Ouăle Ochioase şi Ouăle Inimoase – despre care am scris şi AICI - au fost prezentate în premieră la Club Retail, organizat de Piaţa la Poiana Braşov, între 4 şi 6 octombrie.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii