Vineri, 20 octombrie, se încheie votarea candidaturilor la Premiile PIAŢA 2017

Miercuri, 18 Octombrie 2017, ora 21:38 | Vizualizari: 715

Astăzi şi mâine – 19 şi 20 octombrie – sunt ultimele două zile în care reprezentanţii retailerilor şi ai furnizorilor de produse îşi mai pot exprima voturile pentru cele 410 candidaturi depuse la ediţia a XII a Premiilor PIAŢA. ISRA Center, coordonatorul procesului de votare, a transmis buletine de vot personalizate către 937 de electori invitaţi să voteze pentru desemnarea câştigătorilor celor 50 de trofee: şefii departamentelor de achiziţie ai Top 20 retaileri şi administratorii sau şefii a 717 magazine din comerţul tradiţional au fost chemaţi să voteze candidaturile depuse de furnizori, în timp ce şefii departamentelor de vânzări ai Top 100 companii furnizoare de produse au primit buletinele de vot cu candidaturile retailerilor, iar directorii de marketing ai celor mai mari 100 de companii din industria bunurilor de larg consum (comercianţi şi furnizori) au avut misiunea de a vota pentru cea mai bună campanie CSR.

 

 

Aşa cum se ştie, voturile fiecărui elector sunt ponderate cu cota sa de piaţă. Astfel, cele mai mari 20 de reţele comerciale cumulează 63,67% din voturi, corespunzător ponderii acestor operatori în total piaţă de retail, în timp ce comercianţii independenţi deţin împreună 36,33% din voturi. Fiecare director de vânzări sau de marketing  deţine un număr de voturi egal cu cota procentuală a companiei sale în Top 100. Buletinele de vot personalizate, întocmite şi distribuite de ISRA, conţin linkuri către cele 15 pagini de afişare a candidaturilor depuse la Premiile PIAŢA 2017, disponibile pe websiteul competiţiei, în care se află materialele de susţinere a candidaturilor. Materialele „electorale” postate împreună cu candidaturile dau alegătorilor siguranţa identificării precise a candidaturii şi le reamintesc importanţa în business a candidaturii exact atunci când este mai oportun, adică în perioada exprimării votului. 

 

Ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA este organizată cu sprijinul celor mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Coca-Cola HBC, Farmec, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, ISRA Center, Art Match sunt Parteneri Principali, iar Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold.

 

Competiţia Premiile PIAŢA a fost creată în urmă cu 11 ani pentru a onora performanţele din sectorul economic cu cea mai intensă concurenţă şi cu cele mai consistente investiţii de capital, creativitate, inteligenţă şi pasiune, dar şi cu cei mai mulţi beneficiari finali – întreaga populaţie a României. Încă de la prima ediţie, Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă şi obiectivă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Începută la 15 iulie 2017, ediţia a XII-a se va încheia la 15 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA, festivitatea de decernare a celor 50 de trofee, care va avea loc în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

Toate cele 410 candidaturi depuse de furnizori şi retaileri la Premiile PIAŢA 2017 pot fi vizualizate în pagina CANDIDATURI 2017. Câştigătorii ediţiilor precedente pot fi găsiţi AICI.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii