DERO relansează întreaga gamă de produse și demarează o nouă campanie de comunicare

Marti, 17 Octombrie 2017, ora 15:32 | Vizualizari: 401

Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna septembrie, iar în prezent, consumatorii se pot bucura de nenumărate surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri.

Odată cu relansarea portofoliului de produse, DERO lansează și o nouă campanie integrată, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România. Campania pornește de la rezultatele unui studiu* comandat de brand și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național în luna septembrie a acestui an. Conform studiului, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Potrivit aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.

În contextul în care, de peste 50 de ani, DERO aduce prospețime în casele românilor și face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femeile din România, noua campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.

Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia să afle despre beneficiile împărțirii responsabilității spălatului hainelor cu partenerii lor. Campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri vor aduce consumatorilor mii de premii pentru doi.

*Studiu comandat de brandul DERO și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național de iVOX, în luna septembrie 2017.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii