BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “Noi ceea ce promitem aia dăm”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 18:36 | Vizualizari: 644
de Carol Popa

Mircea Turdean, Director General la Farmec, la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail, despre impactul modificărilor legislative în privinţa salariului minim:

“Din perspectiva unei companii private, versus companie de stat, noi ceea ce promitem aia dăm. Asta referitor la salarii. Noi dacă zicem într-un an că dăm o majorare de 5%, păi atât dăm. Anul ăsta chiar am fost obligaţi, la tot ce înseamnă forţă de vânzări, să facem un efort neplanificat în BVC (n.r. - Bugetul de Venituri şi Cheltuieli), un efort generat de diagrama aia cu ameninţări externe. La Farmec, forţa de vânzări câştigă salariu de bază minim plus parte variabilă, raportat la targeturi. Dacă îşi face targeturile, poate să mai facă un salariu. Aşa e la noi. Dar salariul de bază a trebuit să fie crescut cu 20%, iar noi nu puteam tăia din partea variabilă, pentru că demotivam angajaţii. Nimeni nu ne întreabă de partea variabilă. Sper să nu mai avem surprize şi în anii următori din partea executivului.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii