BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “Noi ceea ce promitem aia dăm”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 18:36 | Vizualizari: 497
de Carol Popa

Mircea Turdean, Director General la Farmec, la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail, despre impactul modificărilor legislative în privinţa salariului minim:

“Din perspectiva unei companii private, versus companie de stat, noi ceea ce promitem aia dăm. Asta referitor la salarii. Noi dacă zicem într-un an că dăm o majorare de 5%, păi atât dăm. Anul ăsta chiar am fost obligaţi, la tot ce înseamnă forţă de vânzări, să facem un efort neplanificat în BVC (n.r. - Bugetul de Venituri şi Cheltuieli), un efort generat de diagrama aia cu ameninţări externe. La Farmec, forţa de vânzări câştigă salariu de bază minim plus parte variabilă, raportat la targeturi. Dacă îşi face targeturile, poate să mai facă un salariu. Aşa e la noi. Dar salariul de bază a trebuit să fie crescut cu 20%, iar noi nu puteam tăia din partea variabilă, pentru că demotivam angajaţii. Nimeni nu ne întreabă de partea variabilă. Sper să nu mai avem surprize şi în anii următori din partea executivului.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii