BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “În 2018 ne vom întoarce către 30% produse noi în oferta Farmec”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 17:56 | Vizualizari: 424
de Carol Popa

Mircea Turdean, Director General la Farmec, a explicat  invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail de ce este inovaţia parte din strategia Farmec pentru anul viitor:

“În 2018, vom insista pe linia de inovare şi sper să aducem din nou peste 100 de produse noi pe piaţă, pentru că am observat că aceste produse noi trec mai bine peste astfel de perioade. Anul trecut am lăsat-o mai uşor, am avut doar 24% din oferta noastră produse noi, dar în 2018 ne vom întoarce către 30% din ofertă, aşa cum era în anii anteriori. Produsele noi au şi o viteză de rotaţie mai bună, ceea ce îi mulţumeşte şi pe partenerii noştri retailerii, au reţete noi, sunt mai interesante, sunt în trenduri, şi atunci normal că produsele noi se caută. Bineînţeles că procentul de succes nu e 100%, dacă facem 120 de produse, încercăm să ţinem pe piaţă 80% dintre ele, dar e un risc pe care ni-l asumăm. Asta este una din strategiile pentru anul viitor, strategie la care nu o să renunţăm. Produse care conţin concepte noi, care nu vin să copieze ceva similar existent deja pe piaţă, cât să inoveze, să pună brandul nostru în faţa consumatorilor înaintea altor branduri. Dacă am copia ce fac alţii, nu am fi în clasamente înaintea unor companii multinaţionale. În câteva zile ieşim cu noile game – Triumf şi Nufăr – produse de curăţenie care oferă diversitate, calitate, eficienţă.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii