BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “În 2018 ne vom întoarce către 30% produse noi în oferta Farmec”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 17:56 | Vizualizari: 336
de Carol Popa

Mircea Turdean, Director General la Farmec, a explicat  invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail de ce este inovaţia parte din strategia Farmec pentru anul viitor:

“În 2018, vom insista pe linia de inovare şi sper să aducem din nou peste 100 de produse noi pe piaţă, pentru că am observat că aceste produse noi trec mai bine peste astfel de perioade. Anul trecut am lăsat-o mai uşor, am avut doar 24% din oferta noastră produse noi, dar în 2018 ne vom întoarce către 30% din ofertă, aşa cum era în anii anteriori. Produsele noi au şi o viteză de rotaţie mai bună, ceea ce îi mulţumeşte şi pe partenerii noştri retailerii, au reţete noi, sunt mai interesante, sunt în trenduri, şi atunci normal că produsele noi se caută. Bineînţeles că procentul de succes nu e 100%, dacă facem 120 de produse, încercăm să ţinem pe piaţă 80% dintre ele, dar e un risc pe care ni-l asumăm. Asta este una din strategiile pentru anul viitor, strategie la care nu o să renunţăm. Produse care conţin concepte noi, care nu vin să copieze ceva similar existent deja pe piaţă, cât să inoveze, să pună brandul nostru în faţa consumatorilor înaintea altor branduri. Dacă am copia ce fac alţii, nu am fi în clasamente înaintea unor companii multinaţionale. În câteva zile ieşim cu noile game – Triumf şi Nufăr – produse de curăţenie care oferă diversitate, calitate, eficienţă.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii