BusinessPLUS@2018, Club Retail>Elena Badea, Valoria: “Pe partea de marketing va exista un impact major din GDPR - General Data Protection Regulation”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 17:52 | Vizualizari: 185
de Carol Popa

Elena Badea, Managing Partner la Valoria Business Solutions, despre principalele provocări ale anului 2018 pentru industria bunurilor de larg consum:

 “Anul 2018 vine cu foarte multe provocări, vă enumăr doar cîteva dintre ele. Integrarea în cadrul businessului a modificărilor legislative anunţate a intra în vigoare la 1 ianuarie 2018 va influenţa bugetele companiilor pentru anul viitor. Pe partea de marketing va exista un impact major din GDPR (General Data Protection Regulation) – felul nou şi diferit în care Uniunea Europeană ne permite să folosim datele personale. Trebuie lucrat la strategiile de marketing ce utilizează date personale, deoarece noile reglementări  pot fi utilizate de anumite companii ca mecanism de scoatere din business a competitorilor. Pentru companiile multinaţionale, reglementările privind repartizarea profiturilor şi a investiţiilor în raport cu locaţia unde au fost realizate profiturile va reprezenta o altă provocare lansată de Uniunea Europeană. Nu în ultimul rând, intergrarea omnichanel reprezintă încă o problemă nerezolvată a retailului în România, mai este mult de lucru în acest sens pentru că, deşi s-au făcut eforturi, problema nu este rezolvată. Deci anul 2018 aduce modificări legislative şi fiscale ce vor face ca oamenii de business să nu se mai poată bucura liniştiţi de plusvaloarea adusă companiei şi să decidă discreţionar ce vor face cu ea. Din experienţa mea, din interacţiunea cu oamenii de afaceri şi top manageri, nivelul de conştientizare a modului în care anul 2018 va fi diferit de 2017 este foarte scăzut, oamenii nu conştientizează că în 2018 schimbăm vitezele şi trecem dintr-a cincea în a treia.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii