BusinessPLUS@2018, Club Retail>Elena Badea, Valoria: “Pe partea de marketing va exista un impact major din GDPR - General Data Protection Regulation”

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 17:52 | Vizualizari: 298
de Carol Popa

Elena Badea, Managing Partner la Valoria Business Solutions, despre principalele provocări ale anului 2018 pentru industria bunurilor de larg consum:

 “Anul 2018 vine cu foarte multe provocări, vă enumăr doar cîteva dintre ele. Integrarea în cadrul businessului a modificărilor legislative anunţate a intra în vigoare la 1 ianuarie 2018 va influenţa bugetele companiilor pentru anul viitor. Pe partea de marketing va exista un impact major din GDPR (General Data Protection Regulation) – felul nou şi diferit în care Uniunea Europeană ne permite să folosim datele personale. Trebuie lucrat la strategiile de marketing ce utilizează date personale, deoarece noile reglementări  pot fi utilizate de anumite companii ca mecanism de scoatere din business a competitorilor. Pentru companiile multinaţionale, reglementările privind repartizarea profiturilor şi a investiţiilor în raport cu locaţia unde au fost realizate profiturile va reprezenta o altă provocare lansată de Uniunea Europeană. Nu în ultimul rând, intergrarea omnichanel reprezintă încă o problemă nerezolvată a retailului în România, mai este mult de lucru în acest sens pentru că, deşi s-au făcut eforturi, problema nu este rezolvată. Deci anul 2018 aduce modificări legislative şi fiscale ce vor face ca oamenii de business să nu se mai poată bucura liniştiţi de plusvaloarea adusă companiei şi să decidă discreţionar ce vor face cu ea. Din experienţa mea, din interacţiunea cu oamenii de afaceri şi top manageri, nivelul de conştientizare a modului în care anul 2018 va fi diferit de 2017 este foarte scăzut, oamenii nu conştientizează că în 2018 schimbăm vitezele şi trecem dintr-a cincea în a treia.”

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii