Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, Zuzu Dolce, Transgourmet Quality şi Transgourmet Economy – cinci branduri lansate la Club Retail 2017

Miercuri, 11 Octombrie 2017, ora 21:29 | Vizualizari: 959

Albalact, Agricola şi Selgros au ales Clubul de Retail pentru a comunica partenerilor de afaceri lansarea celor mai noi branduri din portofoliile lor: Zuzu Dolce, Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, Transgourmet Quality şi Transgourmet Economy – acestea două fiind primele branduri proprii ale Selgros. Evenimentul organizat de Piaţa la Poiana Braşov a reunit 60 dintre cele mai mari companii din industria bunurilor de larg consum, cu o cifră de afaceri însumată de aproximativ 11 miliarde euro, între care şi 10 dintre principalii operatori de retail. 

 

Albalact a făcut cunoştinţă membrilor Club Retail cu noul său brand printr-o degustare de produs şi printr-un vizual remarcabil prin simplitatea şi senzualitatea sa, care a constituit suportul pentru zeci de sesiuni foto iniţiate de grupurile de de prieteni constituite ad hoc în cele două zile ale Clubului. Agricola şi Selgros au inclus comunicarea noilor lor branduri în prezentările susţinute de Carmen Gavrilescu şi Ionuţ Roman, ambele în sesiunea „New Way in Retail”.

 

Grupul Agricola, prin divizia sa specializată Avicola Lumina, introduce pe piaţă două branduri noi – Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase – complet diferite, prin conţinut şi ambalaj, de sortimentaţia existentă în prezent pe piaţă şi cu potenţial mare de dezvoltare a categoriei. Sunt produse cu conţinut ridicat de luteină – substanţă cu rol important în menţinerea acuităţii vizuale, de unde şi denumirea Ouă Ochioase -, respectiv cu conţinut ridicat de omega 3 – acizi graşi cu rol important în protejarea inimii şi a aparatului circulator, de aici venind şi denumirea de Ouă Inimoase. Aportul suplimentar de luteină şi omega 3 este asigurat prin hrănirea găinilor cu mix de furaje cu lucernă, seminţe de in, de struguri şi cereale şi este cu atât mai important cu cât corpul omenensc nu poate produce nici luteina şi nici acizii omega 3. Ambalajul ales pentru noile branduri de ouă - casolete cu închidere sigură, cu capac glisant şi cu ferestre decupate în formă de ochi, respectiv de inimă - este atipic pentru categorie şi subliniază poziţionarea premium, comunicând concis, dar explicit, beneficiile funcţionale ale produselor.

 

 

Cu o personalitate în plină evoluţie, brandul Zuzu a ajuns la vârsta la care emană senzualitate şi nu se sfieşte să o exprime făţiş prin gama Dolce – intrată pe piaţa iaurturilor cu declaraţia „Plăcerea ta nevionovată are gustul Dolce”. Zuzu Dolce este un iaurt – desert care conţine bucăţi mari de fructe, mousse-uri, budinci, creme de vanilie şi de ciocolată. Gama sortimentală cuprinde mango, piersici, căpşuni, afine, vişine şi ciocolată, mousse de ciocolată, cremă de ciocolată şi de vanilie, budincă cu frişcă şi ciocolată sau vanilie.

 

 

TransGourmet, grupul elveţian din care face parte Selgros, a introdus recent, la nivel internaţional, primele sale mărci proprii. În România, Selgros va comercializa produse alimentare sub brandurile Quality şi Economy, ale căror poziţionări rezultă explicit din denumire. Articolele se adresează atât revânzătorilor, cât şi operatorilor horeca. Ambele branduri au parametri de calitate şi de preţ foarte precis definiţi de Selgros şi pe care compania îi doreşte respectaţi cu stricteţe de către producători. Cel puţin în faza introducerii şi a acomodării pe piaţă a acestor branduri, articolele vor fi fabricate  de către producătorii selectaţi la nivel internaţional de grupul elveţian.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii