Ultimele 8 zile de vot la Premiile PIAŢA 2017

Miercuri, 11 Octombrie 2017, ora 19:14 | Vizualizari: 343

Câştigătorii celor 50 de trofee PIAŢA se stabilesc în aceste zile prin voturile exprimate de aproape 1.000 de reprezentanţi ai furnizorilor şi retailerilor de bunuri de larg consum în cadrul consultării coordonate de ISRA Center. Începând de la 28 septembrie şi până la 20 octombrie, cele 410 candidaturi depuse la ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA şi înscrise în buletinele de vot sunt supuse opţiunilor electorilor: reprezentanţii companiilor furnizoare votează candidaturile depuse de retaileri, iar reprezentanţii retailerilor votează candidaturile depuse de furnizori.

 

 

Aşa cum au arătat ediţiile precedente ale Premiilor PIAŢA, majoritatea voturilor sunt exprimate în ultima săptămână, deci zilele care urmează sunt decisive pentru stabilirea campionilor sezonului 2016 – 2017 în industria bunurilor de larg consum. Ediţiile precedente ale competiţiei au arătat că fiecare vot exprimat este extrem de important, fiind potenţial determinant pentru stabilirea câştigătorului. Anul trecut, spre exemplu, nu mai puţin de opt trofee din totalul de 50 au fost adjudecate cu o marjă de voturi de sub 1%, în condiţiile în care, per ansamblu, au votat aproximativ 800 din cei 937 de electori. 

 

Pentru al optulea an consecutiv, procesul de vot este coordonat de partenerul de specialitate al Premiilor PIAŢA, compania ISRA Center Marketing Research, care asigură logistica necesară votului electronic, precum şi deplina confidenţialitate a opţiunilor exprimate de cei 937 de electori chemaţi să desemneze câştigătorii. Aşa cum se ştie, şefii departamentelor de achiziţii din Top 20 retaileri şi administratorii /şefii de magazin din 717 magazine aparţinând comercianţilor independenţi vor desemna câştigătorii premiilor şi menţiunilor la cele şapte secţiuni rezervate furnizorilor de produse de larg consum. Voturile fiecărui elector sunt ponderate cu cota sa de piaţă. În total, Top 20 retaileri cumulează 63,67% din voturi, corespunzător ponderii acestor operatori în total piaţă de retail, în timp ce comercianţii independenţi deţin împreună 36,33% din voturi, repartizate în mode egal cellor 717 magazine.

 

Şefii departamentelor de vânzări din Top 100 companii furnizoare (top după cifra de afaceri pe 2016) vor vota pentru desemnarea câştigătorilor la cele şapte secţiuni rezervate retailerilor. Fiecare director de vânzări deţine un număr de voturi egal cu cota procentuală a companiei sale în Top 100.

 

Pentru desemnarea câştigătorului la secţiunea la care concurează şi retaileri şi furnizori – secţiunea Cea mai bună campanie CSR – vor vota directorii demarketing ai Top 100 companii din retail şi FMCG (top mixt, realizat după cifra de afaceri pe 2016).

 

Buletinele de vot personalizate, întocmite şi distribuite de ISRA, conţin linkuri către cele 15 pagini de afişare a candidaturilor depuse la Premiile PIAŢA 2017, disponibile pe websiteul competiţiei, în care se află materialele de susţinere a candidaturilor. Materialele „electorale” postate împreună cu candidaturile dau alegătorilor siguranţa identificării precise a candidaturii evitând şi le reamintesc importanţa în business a candidaturii exact atunci când este mai oportun, adică în perioada votării. 

 

Ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA este organizată cu sprijinul celor mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Coca-Cola HBC, Farmec, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, ISRA Center, Art Match sunt Parteneri Principali, iar Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold.

 

Competiţia Premiile PIAŢA a fost creată în urmă cu 11 ani pentru a onora performanţele din sectorul economic cu cea mai intensă concurenţă şi cu cele mai consistente investiţii de capital, creativitate, inteligenţă şi pasiune, dar şi cu cei mai mulţi beneficiari finali – întreaga populaţie a României. Încă de la prima ediţie, Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă şi obiectivă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Începută la 15 iulie 2017, ediţia a XII-a se va încheia la 15 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA, festivitatea de decernare a celor 50 de trofee, care va avea loc în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

Toate cele 410 candidaturi depuse de furnizori şi retaileri la Premiile PIAŢA 2017 pot fi vizualizate în pagina CANDIDATURI 2017. Câştigătorii ediţiilor precedente pot fi găsiţi AICI.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii