Carrefour a organizat Festivalul Toamnei la Târgu Jiu

Luni, 09 Octombrie 2017, ora 18:34 | Vizualizari: 718
de Maria Luiza Badescu

Hipermarketul Carrefour din Târgu Jiu a organizat, în weekendul tocmai încheiat, Festivalul Toamnei, desfăşurat în centrul oraşului, după aproape două luni de la festivalul Street Food organizat în parcarea de la Shopping City.

 

Câteva mii de persoane s-au bucurat de vremea bună şi de acţiunile, dar mai ales de preparatele pregătite de echipa Carrefour. „Vedeta Festivalului a fost pastrama de oaie gătită la foc mic, acompaniată de un pahar de vin roşu sau alb, după preferinţe”, a spus Florin Popescu, directorul Carrefour Târgu Jiu. Gastronomii de la Carrefour au mai preparat şi servit tradiţionala tochitură cu mămăliguţă. Atât pastrama cât şi tochitura au fost gătite în deja cunoscutele tăvi gigant de 300 de porţii (1,5 metri în diametru), folosite la manifestările organizate de Carrefour. Festivalul Toamnei a prilejuit un mic record pentru Carrefour Târgu Jiu: „Am servit clienţilor noştri o plăcintă uriaşă – o plăcintă mixtă, cu mere şi cu dovleac – , cu peste 7.500 de porţii, ceea ce este un record pentru oraşul nostru”, a spus Florin Popescu.

În ultimele luni, hipermarketurile Carrefour din marile oraşe au organizat, în colaborare cu unii din partenerii săi furnizori, diverse acţiuni în afara magazinelor - fie în parcările proprii, fie în centrele localităţilor -, în ideea de a oferi clienţilor o experienţă plăcută, complementară shoppingului, precum şi pentru a sublinia într-un mod inedit înnoirile din sortimentaţie, anumite promoţii, precum şi competenţele echipei de gastronomi.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii