Carrefour a organizat Festivalul Toamnei la Târgu Jiu

Luni, 09 Octombrie 2017, ora 18:34 | Vizualizari: 877
de Maria Luiza Badescu

Hipermarketul Carrefour din Târgu Jiu a organizat, în weekendul tocmai încheiat, Festivalul Toamnei, desfăşurat în centrul oraşului, după aproape două luni de la festivalul Street Food organizat în parcarea de la Shopping City.

 

Câteva mii de persoane s-au bucurat de vremea bună şi de acţiunile, dar mai ales de preparatele pregătite de echipa Carrefour. „Vedeta Festivalului a fost pastrama de oaie gătită la foc mic, acompaniată de un pahar de vin roşu sau alb, după preferinţe”, a spus Florin Popescu, directorul Carrefour Târgu Jiu. Gastronomii de la Carrefour au mai preparat şi servit tradiţionala tochitură cu mămăliguţă. Atât pastrama cât şi tochitura au fost gătite în deja cunoscutele tăvi gigant de 300 de porţii (1,5 metri în diametru), folosite la manifestările organizate de Carrefour. Festivalul Toamnei a prilejuit un mic record pentru Carrefour Târgu Jiu: „Am servit clienţilor noştri o plăcintă uriaşă – o plăcintă mixtă, cu mere şi cu dovleac – , cu peste 7.500 de porţii, ceea ce este un record pentru oraşul nostru”, a spus Florin Popescu.

În ultimele luni, hipermarketurile Carrefour din marile oraşe au organizat, în colaborare cu unii din partenerii săi furnizori, diverse acţiuni în afara magazinelor - fie în parcările proprii, fie în centrele localităţilor -, în ideea de a oferi clienţilor o experienţă plăcută, complementară shoppingului, precum şi pentru a sublinia într-un mod inedit înnoirile din sortimentaţie, anumite promoţii, precum şi competenţele echipei de gastronomi.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii