MOL România a deschis două noi benzinării și continuă implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale

Vineri, 06 Octombrie 2017, ora 11:19 | Vizualizari: 496

Rețeaua MOL România a ajuns în acest moment la 210 stații, dintre care 67 au implementat conceptul Fresh Corner. Staţiile nou-deschise sunt amplasate la intrarea în Bușteni dinspre Sinaia către Brașov, respectiv în Râşnov, la intrarea dinspre Brașov către Bran și Pârâul Rece. 



 

Totodată, MOL România a lansat oferta Flavoured Autumn disponibilă în toate stațiile sale. Selecția din noua ofertă a fost special gândită pentru a include produse de sezon și urmează în mod firesc după Healthy Spring și Fresh Summer, ofertele MOL România cu o sortimentație bine aleasă, în funcție de fiecare anotimp.
În cele 67 de stații în care a fost implementat conceptul Fresh Corner, clienții se pot bucura de produse gastro precum Pumpkin Latte, o băutură pe bază de cafea, cu aromă de dovleac şi scorţişoară, quiche Lorraine cu şuncă şi legume, triunghiuri cu omletă şi bacon, baghetă cu brie şi roşii uscate sau bagel cu prosciutto.

Calătorilor puțin mai grăbiți, MOL România le oferă o gustare specială, ready-to-go, care include struguri, nuci, brânză brie, grisine și prosciutto. Oferta gastro este completată de deserturi precum iaurturi cu magiun de prune și nuci sau boabe de struguri gata spălate.

Flavoured Autumn vine după ofertele Fresh Summer și Healthy Spring, inițiative bine primite de clienţii noştri. Observăm că datorită faptului că românii călătoresc tot mai mult, devin pasionaţi de alimente proaspete, dar și de combinaţii surprinzătoare. Răspundem la această tendință cu oferte atent gândite, din toate punctele de vedere, care se adapteză perfect preferinţelor celor aflaţi în permanentă mişcare”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea, care sunt disponibile şi în varianta low-fat sau decofeinizată.
Fresh Corner a fost implementat în România în 2015. Conceptul acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 67 de staţii din România şi în 350 la nivelul Europei Centrale si de Est.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii