MOL România a deschis două noi benzinării și continuă implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale

Vineri, 06 Octombrie 2017, ora 11:19 | Vizualizari: 415

Rețeaua MOL România a ajuns în acest moment la 210 stații, dintre care 67 au implementat conceptul Fresh Corner. Staţiile nou-deschise sunt amplasate la intrarea în Bușteni dinspre Sinaia către Brașov, respectiv în Râşnov, la intrarea dinspre Brașov către Bran și Pârâul Rece. 



 

Totodată, MOL România a lansat oferta Flavoured Autumn disponibilă în toate stațiile sale. Selecția din noua ofertă a fost special gândită pentru a include produse de sezon și urmează în mod firesc după Healthy Spring și Fresh Summer, ofertele MOL România cu o sortimentație bine aleasă, în funcție de fiecare anotimp.
În cele 67 de stații în care a fost implementat conceptul Fresh Corner, clienții se pot bucura de produse gastro precum Pumpkin Latte, o băutură pe bază de cafea, cu aromă de dovleac şi scorţişoară, quiche Lorraine cu şuncă şi legume, triunghiuri cu omletă şi bacon, baghetă cu brie şi roşii uscate sau bagel cu prosciutto.

Calătorilor puțin mai grăbiți, MOL România le oferă o gustare specială, ready-to-go, care include struguri, nuci, brânză brie, grisine și prosciutto. Oferta gastro este completată de deserturi precum iaurturi cu magiun de prune și nuci sau boabe de struguri gata spălate.

Flavoured Autumn vine după ofertele Fresh Summer și Healthy Spring, inițiative bine primite de clienţii noştri. Observăm că datorită faptului că românii călătoresc tot mai mult, devin pasionaţi de alimente proaspete, dar și de combinaţii surprinzătoare. Răspundem la această tendință cu oferte atent gândite, din toate punctele de vedere, care se adapteză perfect preferinţelor celor aflaţi în permanentă mişcare”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea, care sunt disponibile şi în varianta low-fat sau decofeinizată.
Fresh Corner a fost implementat în România în 2015. Conceptul acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 67 de staţii din România şi în 350 la nivelul Europei Centrale si de Est.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii