Delikat lansează un nou design al ambalajelor pentru întregul portofoliu de produse

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 13:29 | Vizualizari: 758

 

Redefinirea identității vizuale se integrează în noua campanie de comunicare a brandului, “Gustul bucuriei de a fi împreună”, parte a platformei care promovează “Gustul de acasă”. Acesta reprezintă diferențiatorul pe care Delikat îl deține și care acum transmite un mesaj mai puternic, emoțional, prin promovarea valorilor de familie.

“Stabilirea unor legături emoționale și transpunerea valorilor brandului în acțiunile pe care le realizăm, ne aduc mai aproape de clienții noștri și de promisiunea pe care le-o facem în calitate de lider al categoriei de bază pentru mâncare: să aducem zilnic în casele lor, “Gustul de acasă”. Noua campanie Delikat, lansată anul acesta, vine să întărească legătura emoțională cu consumatorul nostru, fiind construită în jurul importanței familiei. Povestea pe care dorim să o transmitem este aceea că indiferent de greutățile și problemele cotidiene, întotdeauna când revii acasă, masa în familie va fi liantul care te va reconecta la lucrurile și sentimentele cu adevărat importante. Astfel, Delikat este mai mult decât un ingredient care face mâncarea specială și deosebit de gustoasă, este sentimentul de a te simți în siguranță alături de cei dragi”,
a declarat Andreea Bobeș, Category Manager Savoury & Dressings (Unilever).

Pentru a atrage atenția asupra contextului social actual și pentru a promova la nivelul întregii țări beneficiile meselor în familie, Delikat își propune să marcheze pentru români “Ziua Națională a Meselor în Familie”.



 

În plus, ca parte a noii platforme de comunicare, Delikat își redefinește identitatea vizuală într-o direcție mai modernă, dar în același timp unitară. Noul design are elemente comune între cele trei game de produse: pudră, granule și borș, păstrând culorile și imaginile reprezentative ale brandului Delikat și punând accentul pe calitatea ingredientelor atent selecționate, conservate prin uscare. Odată cu lansarea noii identități vizuale, Delikat Borș Magic vine și cu o rețetă îmbunătățită, doar cu ingrediente naturale, cu tărâțe și leuștean, oferind același gust acru, autentic.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii