Delikat lansează un nou design al ambalajelor pentru întregul portofoliu de produse

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 13:29 | Vizualizari: 905

 

Redefinirea identității vizuale se integrează în noua campanie de comunicare a brandului, “Gustul bucuriei de a fi împreună”, parte a platformei care promovează “Gustul de acasă”. Acesta reprezintă diferențiatorul pe care Delikat îl deține și care acum transmite un mesaj mai puternic, emoțional, prin promovarea valorilor de familie.

“Stabilirea unor legături emoționale și transpunerea valorilor brandului în acțiunile pe care le realizăm, ne aduc mai aproape de clienții noștri și de promisiunea pe care le-o facem în calitate de lider al categoriei de bază pentru mâncare: să aducem zilnic în casele lor, “Gustul de acasă”. Noua campanie Delikat, lansată anul acesta, vine să întărească legătura emoțională cu consumatorul nostru, fiind construită în jurul importanței familiei. Povestea pe care dorim să o transmitem este aceea că indiferent de greutățile și problemele cotidiene, întotdeauna când revii acasă, masa în familie va fi liantul care te va reconecta la lucrurile și sentimentele cu adevărat importante. Astfel, Delikat este mai mult decât un ingredient care face mâncarea specială și deosebit de gustoasă, este sentimentul de a te simți în siguranță alături de cei dragi”,
a declarat Andreea Bobeș, Category Manager Savoury & Dressings (Unilever).

Pentru a atrage atenția asupra contextului social actual și pentru a promova la nivelul întregii țări beneficiile meselor în familie, Delikat își propune să marcheze pentru români “Ziua Națională a Meselor în Familie”.



 

În plus, ca parte a noii platforme de comunicare, Delikat își redefinește identitatea vizuală într-o direcție mai modernă, dar în același timp unitară. Noul design are elemente comune între cele trei game de produse: pudră, granule și borș, păstrând culorile și imaginile reprezentative ale brandului Delikat și punând accentul pe calitatea ingredientelor atent selecționate, conservate prin uscare. Odată cu lansarea noii identități vizuale, Delikat Borș Magic vine și cu o rețetă îmbunătățită, doar cu ingrediente naturale, cu tărâțe și leuștean, oferind același gust acru, autentic.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii