Carrefour a premiat reușitele inovative ale partenerilor săi din domeniul alimentației

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 13:06 | Vizualizari: 904

A treia ediție din România a compeției „Provocarea Furnizorilor”, organizată de Carrefour la nivelul tuturor celor 10 țări în care acesta își desfășoară activitatea, s-a încheiat ieri, 2 octombrie, la București, cu premierea celor 3 câștigători: locul I - Toneli Holding, locul II - Nutricia Early Life Nutrition și locul III - Apilife Ro.

Câștigătorul locului întâi va avea ocazia să reprezinte România la sediul Grupului Carrefour din Paris, unde va interacționa cu premianții din celelalte țări.

În cadrul competiției au fost înscrise 27 de produse de către 22 de furnizori, iar juriul a fost format din 3 membri Carrefour și 4 figuri publice care susțin inovația și sunt pioneri ai segmentului în care activează: Mirela Retegan – fondator Gașca Zurli, Cristina Bazavan – jurnalist și blogger, Cristian Birta – digital specialist și blogger, și Lăcrămioara Botezatu – CSR Media. Aceștia au notat fiecare proiect cu note de la 1 la 5, iar câștigătorii sunt:
•    Locul I: Toneli Holding – Oul Free Range
•    Locul II: Nutricia Early Life Nutrition – Milupa
•    Locul III: Apilife Ro – Apipraline



„Prin competiția „Provocarea Furnizorilor” dorim să stimulăm partenerii noștri și preocuparea acestora pentru îmbunătățirea gamelor și liniilor de producție, astfel încât să oferim împreună clienților produse calitative, inovative, pentru un stil de viață mai sănătos. Marele câștigător de anul acesta, Toneli Holding, a investit în modificarea a două hale de creștere  a găinilor în aer liber. Acest tip de hală este unul inovator, iar ouăle produse aici au cantități mărite de Omega 3 și Seleniu. Ne bucurăm să putem aduce în prim plan, pentru al 3-lea an consecutiv, reușitele inovative ale partenerilor noștri în domeniul alimentației”, a declarat Tom Vermeiren, Director de Achiziții Carrefour România.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii