Carrefour a premiat reușitele inovative ale partenerilor săi din domeniul alimentației

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 13:06 | Vizualizari: 1017

A treia ediție din România a compeției „Provocarea Furnizorilor”, organizată de Carrefour la nivelul tuturor celor 10 țări în care acesta își desfășoară activitatea, s-a încheiat ieri, 2 octombrie, la București, cu premierea celor 3 câștigători: locul I - Toneli Holding, locul II - Nutricia Early Life Nutrition și locul III - Apilife Ro.

Câștigătorul locului întâi va avea ocazia să reprezinte România la sediul Grupului Carrefour din Paris, unde va interacționa cu premianții din celelalte țări.

În cadrul competiției au fost înscrise 27 de produse de către 22 de furnizori, iar juriul a fost format din 3 membri Carrefour și 4 figuri publice care susțin inovația și sunt pioneri ai segmentului în care activează: Mirela Retegan – fondator Gașca Zurli, Cristina Bazavan – jurnalist și blogger, Cristian Birta – digital specialist și blogger, și Lăcrămioara Botezatu – CSR Media. Aceștia au notat fiecare proiect cu note de la 1 la 5, iar câștigătorii sunt:
•    Locul I: Toneli Holding – Oul Free Range
•    Locul II: Nutricia Early Life Nutrition – Milupa
•    Locul III: Apilife Ro – Apipraline



„Prin competiția „Provocarea Furnizorilor” dorim să stimulăm partenerii noștri și preocuparea acestora pentru îmbunătățirea gamelor și liniilor de producție, astfel încât să oferim împreună clienților produse calitative, inovative, pentru un stil de viață mai sănătos. Marele câștigător de anul acesta, Toneli Holding, a investit în modificarea a două hale de creștere  a găinilor în aer liber. Acest tip de hală este unul inovator, iar ouăle produse aici au cantități mărite de Omega 3 și Seleniu. Ne bucurăm să putem aduce în prim plan, pentru al 3-lea an consecutiv, reușitele inovative ale partenerilor noștri în domeniul alimentației”, a declarat Tom Vermeiren, Director de Achiziții Carrefour România.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii