Selgros introduce etichete digitale la raft şi imprimante laser pentru facturi la magazinul din Bistriţa

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 12:05 | Vizualizari: 628

„Please print thoughtfully”, „Gândiți-vă la mediu înainte să imprimați acest mesaj” – ați văzut cu siguranță astfel de mesaje la finalul multor corespondențe purtate cu angajați ai companiilor. Nu puține sunt, de altfel, companiile și organizațiile a căror politică de responsabilitate socială include reducerea amprentei pe care un business o lasă asupra mediului înconjurător, inclusiv prin reducerea consumului de hârtie.

 

Mesajul ajunsese de ceva timp și la Selgros, ai cărui angajați sunt obișnuiți să se gândească bine înainte de a pune imprimanta la lucru – acum, însă, această mentalitate de eficientizare și economie a început să se vadă și la raft, și la casă.

 

Mai precis, la cel mai nou magazin Selgros, deschis în septembrie la Bistrița, unde au fost introduse, într-o premieră pentru lanțul de magazine cash & carry, etichete digitale la raft, implementate cu ajutorul  SES – Imagotag și SmartID. Avantajele acestui sistem sunt evidente, de la economia substanțială de hârtie pentru etichete la dispariția neconcordanțelor între prețul la raft și cel de la casă. Că tot vorbim de casa de marcat, o altă premieră la noul magazin de la Bistrița este folosirea imprimantelor cu laser în locul celor matriceale pentru tipărirea facturii. Aici nu mai poate fi vorba de economie de hârtie, ci de timp, pentru că imprimantele cu laser sunt substanțial mai rapide decât cele cu ace, folosite în prezent în toate celelalte magazine Selgros.

 

 

Magazinul Bistrița este un proiect pilot. După evaluarea rezultatelor se va decide în cât timp și în ce ordine toate aceste inovații vor putea fi introduse în toate magazinele din Selgros.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii