Selgros introduce etichete digitale la raft şi imprimante laser pentru facturi la magazinul din Bistriţa

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 12:05 | Vizualizari: 784

„Please print thoughtfully”, „Gândiți-vă la mediu înainte să imprimați acest mesaj” – ați văzut cu siguranță astfel de mesaje la finalul multor corespondențe purtate cu angajați ai companiilor. Nu puține sunt, de altfel, companiile și organizațiile a căror politică de responsabilitate socială include reducerea amprentei pe care un business o lasă asupra mediului înconjurător, inclusiv prin reducerea consumului de hârtie.

 

Mesajul ajunsese de ceva timp și la Selgros, ai cărui angajați sunt obișnuiți să se gândească bine înainte de a pune imprimanta la lucru – acum, însă, această mentalitate de eficientizare și economie a început să se vadă și la raft, și la casă.

 

Mai precis, la cel mai nou magazin Selgros, deschis în septembrie la Bistrița, unde au fost introduse, într-o premieră pentru lanțul de magazine cash & carry, etichete digitale la raft, implementate cu ajutorul  SES – Imagotag și SmartID. Avantajele acestui sistem sunt evidente, de la economia substanțială de hârtie pentru etichete la dispariția neconcordanțelor între prețul la raft și cel de la casă. Că tot vorbim de casa de marcat, o altă premieră la noul magazin de la Bistrița este folosirea imprimantelor cu laser în locul celor matriceale pentru tipărirea facturii. Aici nu mai poate fi vorba de economie de hârtie, ci de timp, pentru că imprimantele cu laser sunt substanțial mai rapide decât cele cu ace, folosite în prezent în toate celelalte magazine Selgros.

 

 

Magazinul Bistrița este un proiect pilot. După evaluarea rezultatelor se va decide în cât timp și în ce ordine toate aceste inovații vor putea fi introduse în toate magazinele din Selgros.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii