Copănel şi Aripioară – noul brand propriu al Carrefour, lansat la Parking Food Brăila

Joi, 28 Septembrie 2017, ora 20:20 | Vizualizari: 782
de Maria Luiza Badescu

După ce a organizat două Street Food-uri în parcările hipermarketurilor Colentina (Bucureşti) şi Târgu Jiu, Carrefour optează pentru o denumire nouă, mai adecvată spaţiului în care se manifestă, pentru al treilea eveniment de acest gen – Parking Food Brăila. Desfăşurat în weekendul 28 septembrie – 1 octombrie în parcarea de la Brăila Mall, festivalul are ca vedetă un nou brand propriu al Carrefour, Copănel şi Aripioară, o denumire simpatică pentru un meniu gastro, preparat loco şi care conţine, evident, copănele şi aripioare de pui (furnizor român), garnisite cu cartofi. Copănel şi Aripioară este un brand destinat exclusiv festivalurilor Parking Food şi Street Food organizate de Carrefour  sau la care participă Carrefour.

 

 

„Dorim să fim mereu aproape de clienţi şi înţelegem să facem acest lucru în moduri cât mai atractive, care să consolideze relaţia noastră cu consumatorii şi cumpărătorii, a declarat pentru Piaţa Dan Toma, directorul hipermarketului Carrefour Brăila. Aşadar, am pregătit pentru cele patru zile de Parking Food un „meniu” bogat de atracţii:  preparăm, în 3 tăvi uriaşe, de 1,5 metri în diametru şi volumul de 300 de porţii, feluri tradiţionale şi de sezon, precum pastramă cu mămăliguţă, tochitură cu mămăliguţă sau fasole cu cârnaţi, lansăm brandul propriu Copănel şi Aripioară, preparăm gogoşi, clătite, sandvişuri, pâine caldă, cozonaci  - totul realizat „in house”, desigur. La acestea se adaugă băuturile servite de parteneri – Silva şi Coca-Cola –,  produsele Danone, sosurile Olympia, mustul proaspăt  şi fructele furnizate de producătorii locali. Copiii au un loc de joacă amenajat de Danonino”.

 

 

Copănel şi Aripioară este un brand propriu Carrefour sub care se comercializează preparate din pui, cu materie primă provenită exclusiv de la furnizori români, destinate consumului pe loc şi care se înscrie în tendinţa de dezvoltare a produselor tip „on the go”. O porţie, servită în casoletă din plastic, are 450 gr - 500 gr şi poate conţine, în funcţie de opţiune cumpărătorului doar copanele, doar aripioare su o combinaţie a lor, plus garnitura de cartofi. 

 

Anterior, Carrefour a organizat Street Food în parcările hipermarketurilor Colentina şi Târgu Jiu. După Brăila, urmează un eveniment Parking Food la hipermarketul Carrefour Ploieşti, la sfârşitul lunii octombrie.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii