Un nou proiect Kaufland România: lansarea „7 Minutes”, gama ready-meals ce vine în sprijinul unui stil de viață sănătos

Miercuri, 27 Septembrie 2017, ora 16:50 | Vizualizari: 602

Inspirat de cele mai noi tendințe culinare, Chef Foa lansează noua gamă de produse gata-preparate „7 Minutes”, create împreună cu nutriționistul Cristian Mărgărit, pentru Kaufland România.

Preparatele țin cont de asocierile nutriționale corecte, sub recomandarea nutriționistului, fiind fără conservanți, fără coloranți și fără arome. Produsele sunt ultra fresh și au termenul de valabilitate de maxim 7 zile.

Gama „7 Minutes” creată de Chef Foa este disponibilă exclusiv în Kaufland, momentan în magazinele din București, și oferă șase tipuri de produse gata-preparate, cu servire rece sau caldă:

•    Vegan: tabbouleh cu linte și roșii uscate;
•    Goodbye Calories: salată mexicană cu mix de fasole, ardei copt, jalapenos și coriandru proaspăt (rețetă vegană);
•    High Protein: chilli con carne cu orez basmati;
•    Gluten Not Friendly: salată de năut cu pui și sos dulce-iute;
•    Low Carb: cremă de brânză blue cheese cu nuci și legume rădăcinoase la cuptor;
•    Chef Recommends: wok cu legume, piept de curcan marinat cu ghimbir, tăieței de orez, arahide și lemongrass.



Ne bucurăm să continuăm inițiativele care vin în sprijinul unui stil de viață sănătos și a unei alimentații echilibrate. Prin noua gamă pe care o oferim clienților noștri ne-am propus să împăcăm mai multe nevoi ale vieții moderne: de a mânca sănătos, proaspăt și bun, într-un timp scurt. De acum, avem o soluție care le rezolvă pe toate, mulțumită colaborării excelente cu Chef Foa și nutriționistul Cristian Mărgărit”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

„Am început acum 3 ani să-mi realizez visul de a aduce conceptele de Street Food și Live Cooking la îndemâna celor care lucrează de dimineață până seara, iar așa s-au născut diverse proiecte, multe dintre ele în colaborare cu Kaufland. Am fost foarte fericit să descopăr că majoritatea miilor noastre de clienți sunt interesați și foarte atenți la ceea ce mănâncă. Ei sunt cei care ne-au învățat care sunt cele mai importante criterii în luarea deciziei: ingrediente de calitate, tehnici sănătoase de preparare prin care să obținem un gust grozav, urmărirea unei diete balansate cu eficacitate dovedită și, nu în ultimul rând, rapiditate. Așa am dezvoltat, împreună cu prietenul meu, nutriționistul Cristi Mărgărit, în exclusivitate pentru Kaufland, „7 Minutes”, gama de ready-meals deștepte. All you need is 7 Minutes”, explică Chef Foa.

7 Minutes înseamnă ingrediente de calitate, curate, preparate corect, pentru a ne da tuturor nutrienții necesari energiei și sănătății optime pe care ni le dorim. Combinațiile de ingrediente acoperă tot spectrul nutrițional și răspund cerințelor modului de viață modern, reflectat în alegerile celor interesați de a mânca și sănătos, nu doar gustos”, declară Cristian Mărgărit, nutrițonist.

 

Prin acest proiect, Kaufland România continuă demersul strategic de a colabora cu producători români, de a identifica și fructifica toate mijloacele de parteneriat, investind în același timp în inițiative care susțin dezvoltarea lor și a produselor românești.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii