Meniurile de la Burj Al Arab includ trei vinuri Budureasca produse de o companie cu afaceri anuale de 5,4 milioane de euro

Luni, 25 Septembrie 2017, ora 16:09 | Vizualizari: 553
de Carol Popa

Celebrul hotel Burj Al Arab pune în meniul restaurantelor trei vinuri produse de compania de vinificaţie Budureasca, după o selecție a vinurilor produse de Crama din Dealu Mare. Industria vinului din România ajunge astfel în atenţia celor mai pretenţioşi clienţi pe plan mondial  prin cele  trei produse realizate de o companie a cărei cifră de afaceri anuală depăşteşte puţin valoarea de 5,4 milioane de euro.  

 

Pentru prima dată în istoria de 16 ani a hotelului de lux Burj Al Arab se vor regăsi în meniul restaurantului și vinuri românești, produse de Crama Budureasca. Vinurile selecționate de către echipa de experți formată din 7 sommelieri de renume internațional sunt Fume, Chardonnay și Fetească Neagră din gama Premium – gama special creată pentru sectorul HoReCa.

 

Procesul de evaluare la care au fost supuse vinurile alese a fost unul îndelungat și atent monitorizat de către echipa hotelului, specializată în selecția vinurilor candidate pentru includere. Doar vinurile de excepție, de la cei mai renumiți producători din diferite colțuri ale lumii, și-au făcut loc în meniul hotelului. Cele 3 vinuri Budureasca selectate sunt printre cele mai premiate din portofoliul Cramei, obținând împreună peste 40 de medalii internaționale.

 

 „Este o mare realizare pentru vinurile Budureasca să fie listate într-unul dintre cele mai luxoase hoteluri din lume, Burj Al Arab din Dubai. Astfel, Buduresca va fi primul și singurul vin românesc care va fi listat vreodată în meniul lor de vinuri. Acest lucru umple compania cu multă mândrie, creşte reputaţia vinurilor de la Crama Budureasca și arată că vinurile românești pot merge cap-la-cap cu unele dintre cele mai renumite vinuri din lume. Burj-al Arab are unele dintre cele mai mari vinoteci făcute vreodată cu cele 900 de vinuri listate și pentru mine personal, a avea trei dintre vinurile noastre premium pe lista lor de vinuri este o mare onoare și este un testament pentru adevărata calitate a vinurilor noastre", a declarat, în exclusivitate pentru revista Piața, Stephen Donnelly, oenolog.

 

Prezentul succes reprezintă doar începutul unei strategii pe termen lung prin care compania de vinificaţie Budureasca își dorește să pătrundă pe piața Orientului Mijlociu, cu accent pe Emiratele Arabe Unite - Dubai. Vinurile de la Crama Budureasca au fost listate concomitent şi în wine bar-ul Agency din Dubai, parte din acelaşi lanţ cu hotelul Burj Al Arab.



Viile Budureasca se întind pe 275 de hectare și dețin unul dintre cele mai moderne centre de vinificație din România, cu o capacitate de producție și stocare de 3 milioane de litri de vin pe an. La Budureasca se produc vinuri roșii, albe și rose, vinificate de către oenologul Stephen Donnelly,  cu experiență de peste 30 de ani, cunoscut sub denumirea de “Flying Winemaker”.  Oenologul și-a confirmat talentul creând vinuri medaliate  în Anglia, Ungaria, Africa de Sud, India și România.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii