Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

Luni, 25 Septembrie 2017, ora 14:57 | Vizualizari: 302

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe.

Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți.

Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapă, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravană de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toată țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour România.
După terminarea vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a urmat cea de-a patra etapă în care rezultatele caravanei s-au materializat sub forma unui concept ce a preluat tot ceea ce este mai bun din BILLA şi din Market.

Toate remodelările au fost realizate cu magazinele închise pentru perioade de timp între 5 şi 14 zile, în vederea acordării timpului necesar trasformării corecte. În această perioadă, clienţii au fost în permanenţă informaţi prin campania de comunicare desfăşurată pentru fiecărui magazin în parte prin intermediul: cataloagelor de prezentare şi de deschidere ale noilor magazine, bilboard-urilor exterioare şi materiale media – ştiri TV locale prin care retailerul anunța predeschiderea şi deschiderea noilor supermarketuri.   


Campania de comunicare a fost centrată în jurul angajaţilor din magazinele BILLA care au devenit vedetele principare ale acesteia şi promoterii noului model de supermarket, chiar la ei în oraş.

 



Noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:
1.    Prețuri mai mici la sute de produse
Noul Market propune clienţilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpărături și mai avantajoase, clienții sunt invitați sã caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.

2.    Mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food

De exemplu, la Market Liberty Mall sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460  food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, băcănie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.

3.    Layout și ambianță ameliorate în magazine

Noul concept de supermarket oferã clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpărături, acces uşor cãtre toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.

4.    Servicii noi pentru clienți
              La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile în funcţie de magazin, la standul de SUPER SERVICII sau la casele de marcat: loz în plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncãrcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.
              Mai mult, clienții se vor bucura de aceleaşi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpărături.

5.    Angajații
Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la înţelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasă relație retailer-client, iar pe de altã parte, la descoperirea unor trăsături și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au - competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regãsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.


Această a patra etapă s-a încheiat pe 21 septembrie 2017, prin remodelarea ultimelor 4 magazine BILLA în Market din Bucureşti, Timişoara şi Mangalia, iar povestea Carrefour continuă. Odată cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis şi două noi supermarketuri în Cluj şi Ştefăneştii de Argeş, ajungând la un număr de 218 supermarketuri în România, dovadă a dorinţei noastre de a dezvolta reţeaua de supermarketuri a grupului Carrefour pentru a ajunge aproape de cât mai mulţi consumatori, a precizat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România.



 

 

Adauga un comentariu



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii