Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

Luni, 25 Septembrie 2017, ora 14:57 | Vizualizari: 722

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe.

Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți.

Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapă, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravană de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toată țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour România.
După terminarea vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a urmat cea de-a patra etapă în care rezultatele caravanei s-au materializat sub forma unui concept ce a preluat tot ceea ce este mai bun din BILLA şi din Market.

Toate remodelările au fost realizate cu magazinele închise pentru perioade de timp între 5 şi 14 zile, în vederea acordării timpului necesar trasformării corecte. În această perioadă, clienţii au fost în permanenţă informaţi prin campania de comunicare desfăşurată pentru fiecărui magazin în parte prin intermediul: cataloagelor de prezentare şi de deschidere ale noilor magazine, bilboard-urilor exterioare şi materiale media – ştiri TV locale prin care retailerul anunța predeschiderea şi deschiderea noilor supermarketuri.   


Campania de comunicare a fost centrată în jurul angajaţilor din magazinele BILLA care au devenit vedetele principare ale acesteia şi promoterii noului model de supermarket, chiar la ei în oraş.

 



Noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:
1.    Prețuri mai mici la sute de produse
Noul Market propune clienţilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpărături și mai avantajoase, clienții sunt invitați sã caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.

2.    Mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food

De exemplu, la Market Liberty Mall sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460  food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, băcănie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.

3.    Layout și ambianță ameliorate în magazine

Noul concept de supermarket oferã clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpărături, acces uşor cãtre toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.

4.    Servicii noi pentru clienți
              La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile în funcţie de magazin, la standul de SUPER SERVICII sau la casele de marcat: loz în plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncãrcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.
              Mai mult, clienții se vor bucura de aceleaşi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpărături.

5.    Angajații
Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la înţelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasă relație retailer-client, iar pe de altã parte, la descoperirea unor trăsături și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au - competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regãsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.


Această a patra etapă s-a încheiat pe 21 septembrie 2017, prin remodelarea ultimelor 4 magazine BILLA în Market din Bucureşti, Timişoara şi Mangalia, iar povestea Carrefour continuă. Odată cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis şi două noi supermarketuri în Cluj şi Ştefăneştii de Argeş, ajungând la un număr de 218 supermarketuri în România, dovadă a dorinţei noastre de a dezvolta reţeaua de supermarketuri a grupului Carrefour pentru a ajunge aproape de cât mai mulţi consumatori, a precizat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România.



 

 

Adauga un comentariu

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii