Cris-Tim lansează o nouă provocare competitorilor şi elimină caragenanul din toată gama de produse

Marti, 19 Septembrie 2017, ora 13:31 | Vizualizari: 736

  Începând din septembrie, Cris-Tim vine cu o nouă premieră pe piaţa mezelurilor din România - compania a reușit să elimine caragenanul din întreaga gamă de produse. 

 

După lansarea produselor sub Eticheta Curată - fără gluten, amidon, MDM, soia, arome artificiale, monoglutamat de sodiu, produsele Cris-Tim sunt din septembrie  și fără caragenan.

 

Realizarea vine ca urmare a promisiunii de a investi continuu în procesele de îmbunătățire a rețetelor și de a susține eforturile echipelor de cercetare și producție ale companiei.

 

Prin eliminarea caragenanului din rețete, Cris-Tim transformă întreaga piață alimentară . Caragenanul este un aditiv alimentar a cărui utilizare în industria alimentară este permisă de legislația Uniunii Europene; este frecvent întâlnit în numeroase categorii de alimente, de la deserturi, lactate, produse din carne, pește, sosuri, sucuri, până la bere sau produse făinoase. Caragenanul provine din alge și are rol de gelifiere, de îngroșare a produselor.

 

 

Înainte, pentru a asigura textura, în produsele Cris-Tim caragenanul se regăsea în cantități infime, de 0,2% - 0,4% din rețetă, ceea ce însemna mai puțin decât greutatea unei picături de rouă. 

 

Însă, deși e permis și frecvent folosit în industria alimentară, Cris-Tim a găsit o soluție de a-l elimina, din dorința de a-și îmbunătăți și mai mult produsele, conform promisiunii făcute încă de la începutul anului, când a anunțat investiții majore în acest sens. Procesul a pornit în această primăvară, când Cris-Tim a reușit să aducă în magazine pentru prima dată în România produsele cu Eticheta Curată, adică fără gluten, amidon, MDM, soia, arome artificiale, monoglutamat de sodiu.

Produsele cu Eticheta Curată sunt rezultatul unor eforturi imense de cercetare și investiție în procesul de producție și la nivel de rețetă – și care reprezintă la ora actuală cea mai modernă tehnologie din România pentru a obține cele mai bune mezeluri. 

 

“Crezul meu este că fiecare român care cumpără produse Cris-Tim este precum un invitat la masă alături de mine și familia mea. De aceea, promisiunea mea și a întregii echipe din spatele Cris-Tim este să continuăm să căutăm cele mai noi soluții, pentru a pune pe masă românilor mezeluri nu doar gustoase, ci și sănătoase. Pentru asta, am investit foarte mult, iar eforturile noastre nu se opresc aici” spune Radu Timiș, Președintele Cris-Tim. 

 

Eliminarea caragenanului din mezeluri reprezintă un pas în plus în demersul Cris-Tim de îmbunătățire a produselor. Cris-Tim continuă investițiile în dezvoltarea de noi soluții pentru a oferi mai departe românilor produse cât mai bune, pentru un viitor mai sănătos. 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii