Piața organică la Anuga: schimb de idei pentru comerțul cu produse ecologice

Vineri, 11 August 2017, ora 15:56 | Vizualizari: 289

Cel mai mare târg al anului 2017, dedicat Industriei alimentare mondiale, Anuga, va avea loc în perioada 7-10 octombrie la Koln, sub genericul ”Taste the Future”.

 

În uriașul spațiu expozițional de la MesseKoln s-au înscris deja să participe peste 7.000 de companii de profil, din peste 100 de țări. La Anuga vor fi prezente și companii românești, în principal din sectorul de carne, dar și din celelalte domenii ale Industriei alimentare românești, sperându-se și la o mai consistentă prezență a procesatorilor de lapte din România.

Cu această ocazie, în uriașa Sală a Congreselor de la MesseKoln, va avea loc congresul Ifood, al Asociației Mondiale a Producătorilor de Alimente, eveniment organizat în colaborare cu FAO, precum și E-Grocery Congress Anuga.

 

La ediţia din acest an, Anuga va oferi o imagine de ansamblu a ofertei de produse ecologice pe piața mondială. Pe de o parte, Secțiunea Eco va oferi un spectru concentrat de produse ecologice, unde vor fi expuse exclusiv produse care poartă o certificare ecologică aprobată conform unui standard pe piață.

 

Pe de altă parte, expozanții Anuga au și posibilitatea de a atrage atenția asupra produselor lor ecologice în celelalte expoziții comerciale. Acest lucru se întâmplă cu ajutorul bazei de date a expozantului. În cadrul cuvântului cheie „Produse ecologice”, toți expozanții care livrează produse ecologice pot fi sortați pe ansamblu. Lista companiilor care își prezintă produsele aici a crescut constant în cursul ultimilor ani. În timp ce în 2013 au existat, într-adevăr, 1.796 de companii care au prezentat produse ecologice, în 2015 deja erau prezentați 2.030 de expozanți care au reprezentat această ofertă de produse. Este de așteptat o creștere suplimentară la târgul următor.

 

Deoarece există deja un număr excelent de înregistrări numai în segmentul Anuga Organic: aproximativ 250 de companii vor expune din nou, atât sub umbrela organizațiilor sau asociațiilor, cât și ca expozanți individuali la Anuga Organic. Asociațiile reprezentate la Anuga includ Consorzio il Biologico (IT), Agricultura daneză (DEN) și Naturland (DE).

Nivelul de internaționalitate al expozanților de la Anuga Organic este, de asemenea, de așteptat să ofere o gamă largă de diversitate a produselor. Pe lângă țările citate Belgia, Bulgaria, Danemarca, Germania, Franța, Italia și Olanda, sunt reprezentați furnizori din China, Estonia, Grecia, Letonia, Maroc, Austria, România, Ungaria și SUA.

 

Țara parteneră a Anuga, care este India în acest an, stârnește, de asemenea, așteptări. India a fost implicată în cultivarea ecologică, precum și în dieta vegană tematică pentru multe generații. În consecință, au fost anunțate numeroase produse din gama de produse ecologice pentru Anuga, adică ceai, condimente și produse de impuls.

  

Evenimentul special „Anuga Market Organic” s-a dovedit a fi nu numai un schimb de idei la ultimele evenimente Anuga, ci și o platformă de contact care aduce împreună cererea și cererea. În acest fel, mulți expozanți utilizează cu succes evenimentul special ca destinație de plasare secundară. În total, între 1.500 și 2.000 de produse vor fi afișate aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii