Piața organică la Anuga: schimb de idei pentru comerțul cu produse ecologice

Vineri, 11 August 2017, ora 15:56 | Vizualizari: 117

Cel mai mare târg al anului 2017, dedicat Industriei alimentare mondiale, Anuga, va avea loc în perioada 7-10 octombrie la Koln, sub genericul ”Taste the Future”.

 

În uriașul spațiu expozițional de la MesseKoln s-au înscris deja să participe peste 7.000 de companii de profil, din peste 100 de țări. La Anuga vor fi prezente și companii românești, în principal din sectorul de carne, dar și din celelalte domenii ale Industriei alimentare românești, sperându-se și la o mai consistentă prezență a procesatorilor de lapte din România.

Cu această ocazie, în uriașa Sală a Congreselor de la MesseKoln, va avea loc congresul Ifood, al Asociației Mondiale a Producătorilor de Alimente, eveniment organizat în colaborare cu FAO, precum și E-Grocery Congress Anuga.

 

La ediţia din acest an, Anuga va oferi o imagine de ansamblu a ofertei de produse ecologice pe piața mondială. Pe de o parte, Secțiunea Eco va oferi un spectru concentrat de produse ecologice, unde vor fi expuse exclusiv produse care poartă o certificare ecologică aprobată conform unui standard pe piață.

 

Pe de altă parte, expozanții Anuga au și posibilitatea de a atrage atenția asupra produselor lor ecologice în celelalte expoziții comerciale. Acest lucru se întâmplă cu ajutorul bazei de date a expozantului. În cadrul cuvântului cheie „Produse ecologice”, toți expozanții care livrează produse ecologice pot fi sortați pe ansamblu. Lista companiilor care își prezintă produsele aici a crescut constant în cursul ultimilor ani. În timp ce în 2013 au existat, într-adevăr, 1.796 de companii care au prezentat produse ecologice, în 2015 deja erau prezentați 2.030 de expozanți care au reprezentat această ofertă de produse. Este de așteptat o creștere suplimentară la târgul următor.

 

Deoarece există deja un număr excelent de înregistrări numai în segmentul Anuga Organic: aproximativ 250 de companii vor expune din nou, atât sub umbrela organizațiilor sau asociațiilor, cât și ca expozanți individuali la Anuga Organic. Asociațiile reprezentate la Anuga includ Consorzio il Biologico (IT), Agricultura daneză (DEN) și Naturland (DE).

Nivelul de internaționalitate al expozanților de la Anuga Organic este, de asemenea, de așteptat să ofere o gamă largă de diversitate a produselor. Pe lângă țările citate Belgia, Bulgaria, Danemarca, Germania, Franța, Italia și Olanda, sunt reprezentați furnizori din China, Estonia, Grecia, Letonia, Maroc, Austria, România, Ungaria și SUA.

 

Țara parteneră a Anuga, care este India în acest an, stârnește, de asemenea, așteptări. India a fost implicată în cultivarea ecologică, precum și în dieta vegană tematică pentru multe generații. În consecință, au fost anunțate numeroase produse din gama de produse ecologice pentru Anuga, adică ceai, condimente și produse de impuls.

  

Evenimentul special „Anuga Market Organic” s-a dovedit a fi nu numai un schimb de idei la ultimele evenimente Anuga, ci și o platformă de contact care aduce împreună cererea și cererea. În acest fel, mulți expozanți utilizează cu succes evenimentul special ca destinație de plasare secundară. În total, între 1.500 și 2.000 de produse vor fi afișate aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii