Carrefour Târgu Jiu prepară paella şi tochitură gigantice la Street Food Festival

Joi, 10 August 2017, ora 22:26 | Vizualizari: 2396
de Maria Luiza Badescu

Chef-ii de la Carrefour Târgu Jiu vor găti în stil mare în prima zi a festivalului Street Food de la Shopping City Târgu Jiu: vor prepara paella şi tochitură cu mămăliguţă în două tăvi uriaşe, cu diametrul de 1,5 metri şi volumul de câte 300 de porţii. Timp de cinci zile începând de vineri 11 august, în parcarea centrului comercial menţionat, Carrefour organizează Street Food Târgu Jiu cu sprijinul partenerilor săi Ursus, Coca-Cola, Algida, Black Angus Steakhouse, Nestle Ice Cream şi Danone.

 

 

Alte două showuri culinare vor fi susţinute sâmbătă şi duminică de Black Angus Steakhouse, care va oferi spre degustare preparate din vită maturată Black Angus. Pe toată durata evenimentului, gastronomii hipermarketului Carrefour vor prepara pe loc sandvişuri, hamburgeri, hot dogs XXL şi cârnaţi tradiţionali de casă, în timp ce partenerii furnizori vor oferi bere, băuturi răcoritoare şi îngheţată. Abund Berry, un producător local, va oferi fructe de pădure. Pentru copii este amenajat un loc de joacă şi se vor organiza concursuri de desene. Un DJ va asigura ambianţa sonoră în cele cinci zile de festival. 

 

"Ne bucurăm că suntem primul hipermarket Carrefour din afara Bucureştiului care organizăm Street Food, a declarat pentru Piaţa Florin Popescu, directorul magazinului. Este o perioadă bună acum, când studenţii s-au întors în oraş şi când au revenit în ţară, pentru vacanţă, cei care lucrează în străinătate”.

 

 

 

Târgu Jiu este al doilea Street Food organizat de Carrefour, după cel de la mijlocul lunii iulie, desfăşurat la hipermarketul Colentina din Bucureşti şi care a atras câteva mii de paricipanţi în cele trei zile cât a durat. Ionuţ Niţoi, directorul Carrefour Colentina şi managerul de proiect Street Food, spune că doreşte ca festivalul să devină o tradiţie şi să-l organizeze în parcările tuturor hipermarketurilor Carrefour. Următorul va avea loc la Ploieşti, către sfârşitul lunii septembrie. „Clienţilor din Târgu Jiu am dorit să le oferim ceva deosebit, aşa că am adus din Spania, de la Valencia, cele mai mari tăvi pentru a prepara o paella şi o tochitură de record”, a preizat Ionuţ Niţoi. 

 

 

Ca şi la ediţia de la Colentina, preparatele se servesc contra cost, însă paella, tochitura şi preparatele cu vită Black Angus vor fi oferite şi spre degustare.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii