Carrefour Târgu Jiu prepară paella şi tochitură gigantice la Street Food Festival

Joi, 10 August 2017, ora 22:26 | Vizualizari: 1867
de Maria Luiza Badescu

Chef-ii de la Carrefour Târgu Jiu vor găti în stil mare în prima zi a festivalului Street Food de la Shopping City Târgu Jiu: vor prepara paella şi tochitură cu mămăliguţă în două tăvi uriaşe, cu diametrul de 1,5 metri şi volumul de câte 300 de porţii. Timp de cinci zile începând de vineri 11 august, în parcarea centrului comercial menţionat, Carrefour organizează Street Food Târgu Jiu cu sprijinul partenerilor săi Ursus, Coca-Cola, Algida, Black Angus Steakhouse, Nestle Ice Cream şi Danone.

 

 

Alte două showuri culinare vor fi susţinute sâmbătă şi duminică de Black Angus Steakhouse, care va oferi spre degustare preparate din vită maturată Black Angus. Pe toată durata evenimentului, gastronomii hipermarketului Carrefour vor prepara pe loc sandvişuri, hamburgeri, hot dogs XXL şi cârnaţi tradiţionali de casă, în timp ce partenerii furnizori vor oferi bere, băuturi răcoritoare şi îngheţată. Abund Berry, un producător local, va oferi fructe de pădure. Pentru copii este amenajat un loc de joacă şi se vor organiza concursuri de desene. Un DJ va asigura ambianţa sonoră în cele cinci zile de festival. 

 

"Ne bucurăm că suntem primul hipermarket Carrefour din afara Bucureştiului care organizăm Street Food, a declarat pentru Piaţa Florin Popescu, directorul magazinului. Este o perioadă bună acum, când studenţii s-au întors în oraş şi când au revenit în ţară, pentru vacanţă, cei care lucrează în străinătate”.

 

 

 

Târgu Jiu este al doilea Street Food organizat de Carrefour, după cel de la mijlocul lunii iulie, desfăşurat la hipermarketul Colentina din Bucureşti şi care a atras câteva mii de paricipanţi în cele trei zile cât a durat. Ionuţ Niţoi, directorul Carrefour Colentina şi managerul de proiect Street Food, spune că doreşte ca festivalul să devină o tradiţie şi să-l organizeze în parcările tuturor hipermarketurilor Carrefour. Următorul va avea loc la Ploieşti, către sfârşitul lunii septembrie. „Clienţilor din Târgu Jiu am dorit să le oferim ceva deosebit, aşa că am adus din Spania, de la Valencia, cele mai mari tăvi pentru a prepara o paella şi o tochitură de record”, a preizat Ionuţ Niţoi. 

 

 

Ca şi la ediţia de la Colentina, preparatele se servesc contra cost, însă paella, tochitura şi preparatele cu vită Black Angus vor fi oferite şi spre degustare.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii